Gå til innhold

La oss si du møter en person...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rart, virker personen okey derimot tøft. 

Kommer helt Ann på personligheten. 

 

Fra ei som kler seg i nøytrale farger. 

Anonymkode: da263...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kollega på nesten 40 med utvaska rosa hår. Ser j... ut, og dama er helt blåst.   Men vet om en del andre som har en mer gjennomført stil, og farger i knallfarger, da er det kult.

Kler du deg som en dass, uten sminke, og det eneste som er styla, er dårlig vedlikeholdt rosa hår=harry. Er det gjennomført med litt rocka klesstil og godt vedlikeholdt rosa hår=kult 😊

Anonymkode: 0511d...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvilken type hun er. 

Er hun stylet så det passer er det kult, er fargen utvasket og dvask og resten av hun ikke matcher så er det jo ikke så fint. 

Anonymkode: bbd39...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er hun i slutten av 30-årene med rosa, av og til lilla/blått/turkis hår, og jeg kan love deg at det siste jeg bryr meg om, er hva folk syns om hårstilen min😂 Livet er for kort til å bry meg om andres meninger, jeg er her for å ha det gøy mens det varer! 

Anonymkode: 712e9...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er hun i slutten av 30-årene med rosa, av og til lilla/blått/turkis hår, og jeg kan love deg at det siste jeg bryr meg om, er hva folk syns om hårstilen min😂 Livet er for kort til å bry meg om andres meninger, jeg er her for å ha det gøy mens det varer! 

Anonymkode: 712e9...529

Hear hear ! Eller hair hair om du vil 😅👏👏 

Anonymkode: 1dd40...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være like fint som en som har brunt eller en som har grønt ? Kommer jo anpå personligheten til personen osv

Anonymkode: 66940...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen aldersgrense på stil. Har i og for seg vurdert pastell selv. Men jeg er såpass bakpå på den trenden at jeg dessverre dropper det. 

Første dama jeg så med rosa hår for en ti år siden var nok omkring 40. Hadde aldri sett det før og syntes hun var så kul. 

Men hvorfor spør du egentlig? Vil du farge håret selv? Eller vil du ha med flere i et «det tar seg ikke ut»-kor?

Forøvrig: ja, takk til alle som skiller seg ut. Kjedelige folk ser vi nok av. 

Anonymkode: 22929...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...