Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Vi hadde vært på byn og nachspiel. Søndag når jeg skulle hjem var det en time til jeg kunne komme neg hjem. Venninnen min kunne reise med en gang. Spurte om jeg vil hun skulle vente. Jeg sa nei. Synes du det var greit? Helt ærlig synes jeg hun kunne vært der til jeg og kinne komt meg hjem. Ble gående i byn uten mål og mening. Hva hadde du gjort visst du du var henne? Blitt eller reist? Anonymkode: daa13...f3a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Det var jo du som sa hun kunne reise? Anonymkode: 46dd9...3ee
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 Om du følte hun skulle blitt igjen kunne du jo bare sagt nei når hun spurte.... Anonymkode: 9c6d3...fee
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var jo du som sa hun kunne reise? Anonymkode: 46dd9...3ee Vet, men er det ikke ofte sånn man sier? Følte ikke jeg ville si hun skulle være der selvom jeg egentlig ikke ville være alene. Anonymkode: daa13...f3a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 En av de situasjonene hvor man kan takke seg sjæl.. Anonymkode: 56f18...1c5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 Spesiell problemstilling.. Venninna di spurte til og med. Du svarte at hun bare kunne dra. Og ble snurt når hun gjorde det. I litt hode var det helt naturlig at hun tok bussen hjem. Er det ikke bare å finne seg en kafé, kjøpe seg en kaffekopp og nyte litt egentid, se på bylivet, trykke på telefonen, lese et blad? En time er jo ikke spesielt lenge da. Anonymkode: d1fa4...f44
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #7 Skrevet 14. desember 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet, men er det ikke ofte sånn man sier? Følte ikke jeg ville si hun skulle være der selvom jeg egentlig ikke ville være alene. Anonymkode: daa13...f3a Nei, det er ikke sånn man ofte sier. De fleste sier det det mener, og furter ikke når andre tar dem på ordet. Du kunne ha sagt at det hadde vært hyggelig om hun ventet litt til. Anonymkode: 1c7b2...345
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #8 Skrevet 14. desember 2018 Hun spurte, og du sa nei. Du har ingen grunn til å være snurt, og jeg synes det er dårlig gjort av deg å holde det mot henne Anonymkode: df2f5...4d8
Mostly Harmless Skrevet 14. desember 2018 #10 Skrevet 14. desember 2018 Nei, synes ikke det var greit du sa nei når du mente ja. Folk er forskjellige og har ikke nødvendigvis forutsetninger for å vite hvordan andre føler om en spesiell situasjon. Det er derfor vi har det vidunderlige hjelpemiddelet kalt kommunikasjon. Brukt rett, løser det mange problemstillinger. Brukt feil, derimot, skaper det massevis av unødvendige gnisninger.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #11 Skrevet 14. desember 2018 Hun spurte deg jo, og du takket nei. Hadde vært veldig rart om hun insisterte på å bli værende da. Anonymkode: e2e92...f2f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #12 Skrevet 14. desember 2018 Her er det litt voksenopplæring å ta med seg - vær ærlig når noen spør om noe er greit eller ei. Om du ikke er ærlig har du ikke lov å furte, da må du ta det på egen kappe. Anonymkode: 73d73...543
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #13 Skrevet 14. desember 2018 Takker for svar. Skal ta det til meg. Anonymkode: daa13...f3a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #14 Skrevet 14. desember 2018 Du har en omsorgsfull venninne som på eget initiativ tilbød seg å vente sammen med deg. Du takket nei. Du kan overhodet ikke legge dette på henne. Anonymkode: fb7ec...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå