Gå til innhold

Hold syke barn hjemme!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom senteret i en klesbutikk, altså ærlig talt dere som har syke barn! Hold barna hjemme! Stakkars unge som hosta og gurgla i halsen gråt å var helt utslitt i ansiktet! Mens mor shoppet. Utrolig kvalmende og slitsomt for oss andre som har friske barn og må unngå dere idioter! 

Anonymkode: 16c30...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merknad: barnet var ingen idiot, stakkars liten!

Anonymkode: 16c30...1ca

Skrevet

hvis man er alene og må handle, så har man ikke noe valg og ta med ungen

Anonymkode: 6d9d1...e95

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvis man er alene og må handle, så har man ikke noe valg og ta med ungen

Anonymkode: 6d9d1...e95

Men da velger man å bare handle de nødvendigste matvarene, ikke shopping.

Anonymkode: af9f6...4a2

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvis man er alene og må handle, så har man ikke noe valg og ta med ungen

Anonymkode: 6d9d1...e95

Hun dama her brukte god tid på å se på klær. Man må handle mat, men ikke klær når ungen ser heeelt ødelagt ut. Ingen overdrivelse. 

Min så ikke så sliten ut etter 3 dager med feber engang.

Anonymkode: 16c30...1ca

Skrevet

å slutt å send syke unger i barnehagen! Bare denne uken har vi sendt hjem 4 unger.

Anonymkode: 677f9...46b

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Men da velger man å bare handle de nødvendigste matvarene, ikke shopping.

Anonymkode: af9f6...4a2

det er jeg enig i, kanskje lurt og lese sikkelig :) jeg må ta med ungen og kjøpe mat,men shopper jo aldri hvis barnet er syk. Beklager svart litt for fort

Anonymkode: 6d9d1...e95

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var innom senteret i en klesbutikk, altså ærlig talt dere som har syke barn! Hold barna hjemme! Stakkars unge som hosta og gurgla i halsen gråt å var helt utslitt i ansiktet! Mens mor shoppet. Utrolig kvalmende og slitsomt for oss andre som har friske barn og må unngå dere idioter! 

Anonymkode: 16c30...1ca

Det er de samme foreldrene som sender syke og halvsyke unger i barnehagen uten å blunke. Noen bryr seg bare ikke rett og slett

Anonymkode: 6f2a3...85f

Skrevet

Hva med meg?? Jeg har en jobb hvor jeg møter flere hundre personer om dagen. Min sønn var kjempe syk av en ekstrem smittsom bakterie. På sykehuset var vi på isolat grunnet dette. Nå har mannen fått det også. Jeg er foreløpig frisk og må på jobb. Har sykt dårlig samvittighet med at jeg potensielt kan smitte andre til jul ;(

Anonymkode: c66f9...7c4

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

å slutt å send syke unger i barnehagen! Bare denne uken har vi sendt hjem 4 unger.

Anonymkode: 677f9...46b

Vi har måttet hente sønnen vår to ganger i desember, men det er virkelig ikke gjort med vilje. Han har virket helt frisk på morgenen, men blitt syk utover dagen.

Har dog aldri sendt ham i barnehagen mens han allerede har vært syk!

Anonymkode: 6d972...56a

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

å slutt å send syke unger i barnehagen! Bare denne uken har vi sendt hjem 4 unger.

Anonymkode: 677f9...46b

Dette også, veldig slitsom at flere andre blir smittet.

vi som tar hensyn tar gjerne et par ekstra dager borte fra jobb for sikkerhetsskyld.

Anonymkode: 16c30...1ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...