Gå til innhold

Hvordan feirer dere nyttår i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går reiser vi på storbyferie jeg og mannen . Gleder meg masse til å se ett stort flott organisert fyrverkeri . Skal visst være veldig spektakulært. Hva skal dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alene, siden jeg ikke har noen å feire med

Anonymkode: 8dcd7...88d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Alene, siden jeg ikke har noen å feire med

Anonymkode: 8dcd7...88d

Det var leit å høre! Finnes det muligheter for deg å være med på noe organisert ?

Skrevet

Mannen, barna og jeg skal være alene for første gang. Vi er vant til å være med familie eller venner, men i år hadde alle andre planer. Blir litt rart å være bare oss fire, men samtidig kanskje deilig etter mye besøk ellers i julen.

Anonymkode: 604fa...b60

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mannen, barna og jeg skal være alene for første gang. Vi er vant til å være med familie eller venner, men i år hadde alle andre planer. Blir litt rart å være bare oss fire, men samtidig kanskje deilig etter mye besøk ellers i julen.

Anonymkode: 604fa...b60

Det høres koselig ut da! Tipper dere kommer til å storkose dere

Skrevet

Skal først se fellesoppskytning av raketter før vi går hjem og spiser middag. Tror det blir bare oss 4, men det har vi vært de siste årene og vi koser oss.

Da jeg var singel dro jeg til utlandet(feiret i 4 land) for å feire, og håper å få til dette når barna er eldre😊

Anonymkode: 036e3...cc2

Skrevet

I år feirer vi hos mine, i fjor var det svigers. 

Det blir hyggelig men neste år blir det bare kjernefamilien, og det gleder jeg meg til! Da jeg liker en rolig nyttårsfeiring :)

Anonymkode: 7ffb4...187

Skrevet

Det har vi ikke tenkt på enda. 

Det pleier å ordne seg i romjulen, hvis ikke så blir vi hjemme med kjernefamilien. Nyttår er ikke så stort. 

Skrevet

vet ikke ennå,men tror jeg bare er hjemme med barnet, koser oss med god mat og godteri og kanskje en god barnefilm, så se rakettene sammen kl 12

Anonymkode: ab974...9d7

Skrevet

Vi får besøk av noen venner og blir totalt 5 voksne, 6 barn, 2 hunder og 3 katter. Middag, fyrverkeri, spill og lek. 

Anonymkode: d189e...f0b

Skrevet

Skal feire på jobb. Jobber nattevakt på sykehuset 🙂

Anonymkode: 1feed...6be

Skrevet

Vi skal på badehotell med barna og  overnatte og spise nyttårsbuffet og se på barnefyrverkeri der (har små barn). 

Anonymkode: b2785...772

Skrevet

Vi feirer nyttår i Orlando🤩

Anonymkode: 62263...949

Skrevet

Overnatter hos mine gamle besteforeldre hele juleferien. Blir nok middag til rimelig tid på nyttårsaften etterfulgt av barne-TV og legge treåringen. Jeg tipper jeg ser litt TV og stuper i seng før kl slår 22 😄 

Nyttårsaften betyr ikke så mye for meg. Når barnet blir større kommer jeg til å feire, men enn så lenge foretrekker jeg en rolig kveld og en god natt søvn.

Anonymkode: 1e969...e7a

Skrevet

Vi feirer hjemme hvert år. Det er best for oss og best for barna. Som regel har vi besøk av et vennepar med barn. De kommer i år også. 

Vi spiser god mat, spiller brettspill, ser film, barna knuser og spiser pepperkakehus, alle gjør egentlig det de har lyst til. Så kler vi oss og går ut og skyter opp fyrverkeri og stjerneskudd. Da barna var veldig små gjorde vi det i 20-21tida. Etterhvert som de ble eldre har vi skjøvet på tidspunktet. I fjor da yngste var fem ventet vi til midnatt, og det gjør vi nok i år også. 

Jeg synes nyttårsaften er en skikkelig koselig dag, med lave skuldre, masse kos og god tid, men det tok noen år som mamma før jeg klarte å omstille meg og mine forventninger til nyttårsaften. 

Anonymkode: edd6c...2a2

Skrevet

Vi skal være hjemme med frøkna på 1,5 år og valp som da er 16 uker gammel. Får et vennepar til middag, men de har også en sønn på 1 år, så etter middagen drar de hjem og vi skal ha en helt rolig kveld hjemme😊

Anonymkode: 5f206...564

Skrevet

Vi skal være hjemme, spise god mat, høre Kongens tale, snakke / spille spill / se film (alt etter hva vi har lyst til. Spise litt gosh og drikke nyttårsskål klokka tolv før vi ramler i seng.  Eller noe sånn. Vi skal kose oss hjemme i ale fall, enten alene eller med besøk. Tiden for vise.

Skrevet

Pleier å ha rolig kveld hjemme alene bare vi, men i år skal vi feire hos søsteren min med familien hennes :) 

Anonymkode: b44a4...ac2

Skrevet

Mannen jobber hver nyttårsaften så han er ikke hjemme før 17. Så jeg og barna har en skikkelig kosedag hvor vi lager masse god mat, ser filmer, ute og leker og når mannen kommer hjem så lager vi en høytidelig stemning i hus med lys, mat og finstas☺️

Skrevet

Feirer hvert år sammen med et vennepar. Tre retters, film, raketter. Alltid koselig.

Anonymkode: 0ff13...8be

Skrevet

Blir alene :)

Jobber 07-19 nyttårsaften, og 07 - 19 førstedag. Så sender mann og barn på overnatting hos venner (med barn) for å feire litt. 

Tar meg et glass vin, og sovner før kl 23 tenker jeg. 

Liker bedre å jobbe natt når jeg først skal jobbe nyttårsaften, men pytt pytt. 

Anonymkode: 797d8...80b

Skrevet

Vi kommer hjem fra ferie på kvelden 31. og skal legge sønnen vår på tre, kanskje pakke ut koffertene og stupe i seng. :P Nyttårsaften er ikke viktig for meg og sønnen vår er for liten til å forstå konseptet. Jeg elsker fyrverkeri og stemningen ved midnatt, men elsker søvn enda mer.

Anonymkode: 51998...544

Skrevet

Vi er bortreist i julehelgen hos familie. Nyttårshelgen skal vi være hjemme. På nyttårsaften har Kjæresten, Herr Sønn og jeg bord på en restaurant i nærheten. Blir fint 😊

Skrevet

Vi pleier å feire med en annen barnefamilie, vært tradisjon i ca 10 år. I år skal de reise bort og vi skal feire alene her, mannen, barna og jeg. Gleder oss!!!!!

Skrevet

Jeg og mine tre barn skal være hjemme, lage oss taco og kose oss med noe godt.

Anonymkode: 830c6...1b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...