Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Barnefar og jeg har dessverre gått fra hverandre. Lang historie kort - han levde et dobbeltliv. Jeg kunne ikke leve med sviket. For tre år siden flyttet vi til hans hjemby. Nå vil han at jeg skal signere på delt bosted, slik at jeg ikke kan flytte «uten at vi er enige». Jeg har ikke planer om å flytte, men savner hjembyen og synes det er veldig vanskelig å skulle skrive under på delt bosted. Han krever at jeg skriver under og gjør jeg ikke det «er vi på vei inn i en langt større konflikt som hverken vil gagne barna eller oss voksne», som han sa. Hva gjør jeg? Anonymkode: 84274...e19
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Hvor gamle er barna? Hva slags fordeling er dere enige om? Hva ser du for deg? Han kan ikke leve et dobbeltliv og samtidig forvente at du vil bo i hans by. Å finne ut hva som er barnas beste kommer også an på mine muligheter med jobb, bosted etc der dere bor nå kontra ditt hjemsted som er alternativet. Anonymkode: 3c121...8b5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 Dere må uansett på megling på fvk. Bare si til ham at det kan dere snakke om på meklingen. Da har dere en fagperson til stede og det vil ikke være så enkelt for ham å presse deg og vedkommende kan også tilfører ekstra perspektiver som kanskje ingen av dere har tenkt på fra før. Det gir deg også tid til å tenke saken skikkelig igjennom og finde argumentene for ditt syn på saken. Anonymkode: 1d586...340
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 Hvis årsaken til delt bosted ikke er at han er en dårlig far og barna ikke er for små, så ser jeg ingen grunn til at dere ikke skal ha delt bosted. Mat han sviktet deg er ikke en god grunn til å ikke ha delt bosted om han er en god far. Anonymkode: 728e0...888
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis årsaken til delt bosted ikke er at han er en dårlig far og barna ikke er for små, så ser jeg ingen grunn til at dere ikke skal ha delt bosted. Mat han sviktet deg er ikke en god grunn til å ikke ha delt bosted om han er en god far. Anonymkode: 728e0...888 Om hun blir en dårlig mor av å tvinges til å bo et sted hun ikke «mestrer voksenlivet» alene, så et det en grunn til å ha fast bosted og ikke delt. Satt i hermetegn fordi jeg var der selv for noen år siden. Ble for barna skyld og skulle aldri ha gjort det. Store Oslo og langt fra alt mitt som jeg virkelig trengte da jeg etter kolossalt svik ble alene med to barn som var hos far annenhver helg. Hadde vært en bedre mor om jeg hadde flytta og ikke kuet meg til å bli «for barnas beste». Anonymkode: 3c121...8b5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Om hun blir en dårlig mor av å tvinges til å bo et sted hun ikke «mestrer voksenlivet» alene, så et det en grunn til å ha fast bosted og ikke delt. Satt i hermetegn fordi jeg var der selv for noen år siden. Ble for barna skyld og skulle aldri ha gjort det. Store Oslo og langt fra alt mitt som jeg virkelig trengte da jeg etter kolossalt svik ble alene med to barn som var hos far annenhver helg. Hadde vært en bedre mor om jeg hadde flytta og ikke kuet meg til å bli «for barnas beste». Anonymkode: 3c121...8b5 Hadde det vært til barnas beste å flytte bort fra far da? Anonymkode: 86bfe...b49
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #7 Skrevet 14. desember 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde det vært til barnas beste å flytte bort fra far da? Anonymkode: 86bfe...b49 Som sagt. Hvis hivedomsorgsperson knapt klarer tilværelsen så ja. Anonymkode: 3c121...8b5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #8 Skrevet 14. desember 2018 Ville aldri skrevet under. Når han levde et dobbeltliv når dere var sammen, hva vil han så finne på senere? Dra til en advokat alene og se på dine rettigheter, ikke Finn på å skriv under er mitt råd! Anonymkode: 23fcc...0db
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #9 Skrevet 14. desember 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som sagt. Hvis hivedomsorgsperson knapt klarer tilværelsen så ja. Anonymkode: 3c121...8b5 Hvem sier at hovedomsorgspersonen er moren da? Anonymkode: 049af...b0f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #10 Skrevet 14. desember 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem sier at hovedomsorgspersonen er moren da? Anonymkode: 049af...b0f Alle som tenker litt og som ikke er så jævla kverulerende forstår at Hi er hovedomsorgsperson. Anonymkode: 3c121...8b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå