Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Jeg ønsker å kjøpe en gave til naboene pga de er snill og grei. Jeg ser at de trenger ny postkasse, den er så slitt. Er det frekt å kjøpe en? Vil de bli fornærmet? Tenkte å fylle den med noe snacks og div i tillegg Anonymkode: 179a0...19b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 Litt sært kanskje. En postkasse av alle ting. Tenker det må være opp til de selv å avgjøre. Anonymkode: f805e...826
Kira Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 Tja, kommer helt an på hvordan naboen er tenker jeg. Et par av mine naboer ville synes det var en flott og morsom ide, men har også mistanke om at noen av de andre ville blitt snurt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 Jeg tenker at når man må spørre seg selv det da har du egentlig svaret.. Da kjenner du de ikke godt nok til å vite om de blir fornærmet. Tanken er hyggelig, og hadde de feks sagt høyt en gang dere snakket sammen at "huff ja, vi skulle kjøpt oss ny postkasse men jeg rekker aldri å dra innom biltema" så ville jeg ikke nølt. Men det er en så spesiell ting at noen kunne sikkert blitt fornærmet og trodd at dere tenkte negativt om de fordi de hadde sliten postkasse, og derfor tok saken i egne hender. Nei, usikker på hva jeg hadde gjort. Anonymkode: 4e3e5...119
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 Hmm litt delt her altså..Jeg aner ikke hva jeg heller skal kjøpe. Vil kjøpe noe de trenger. Jeg tenker at folk ikke gidder å bruke penger på en postkasse når den fungerer.... bare pga den er stygg... H.i. Anonymkode: 179a0...19b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #7 Skrevet 14. desember 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hmm litt delt her altså..Jeg aner ikke hva jeg heller skal kjøpe. Vil kjøpe noe de trenger. Jeg tenker at folk ikke gidder å bruke penger på en postkasse når den fungerer.... bare pga den er stygg... H.i. Anonymkode: 179a0...19b Men hvorfor kjøpe noe de trenger? kan du ikke heller kjøpe noe de kan kose seg med' Jeg hadde ikke blitt fornærmet over å få en postkasse, men jeg hadde vel kanskje stusset litt Anonymkode: 2f948...4bf
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #8 Skrevet 14. desember 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor kjøpe noe de trenger? kan du ikke heller kjøpe noe de kan kose seg med' Jeg hadde ikke blitt fornærmet over å få en postkasse, men jeg hadde vel kanskje stusset litt Anonymkode: 2f948...4bf Tenkte som sagt å gjøre en kombo. Postkasse med snacks oppi 👏😍 H.i. Anonymkode: 179a0...19b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #9 Skrevet 14. desember 2018 Postkasse sier "hei, postkassen deres er stygg, og når dere ikke har vett på å skifte den ut må jeg ta ansvar" Anonymkode: 8edfa...d89
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #10 Skrevet 14. desember 2018 49 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg ønsker å kjøpe en gave til naboene pga de er snill og grei. Jeg ser at de trenger ny postkasse, den er så slitt. Er det frekt å kjøpe en? Vil de bli fornærmet? Tenkte å fylle den med noe snacks og div i tillegg Anonymkode: 179a0...19b Litt sært. Ikke godt å si hvordan de tar det. Anonymkode: a0abc...c0b
Banderas Skrevet 14. desember 2018 #11 Skrevet 14. desember 2018 Man pleier ikke kjøpe noe folk trenger, altså. Kjøp det du skulle fylle den med, og legg heller med en vin.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #12 Skrevet 14. desember 2018 1 minutt siden, Mrs. Dramy skrev: Man pleier ikke kjøpe noe folk trenger, altså. Kjøp det du skulle fylle den med, og legg heller med en vin. Ehh jo er da helt vanlig å kjøpe ting i gave som personen trenger!! Hvilken planet er du fra?? Anonymkode: c7077...56e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #13 Skrevet 14. desember 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ehh jo er da helt vanlig å kjøpe ting i gave som personen trenger!! Hvilken planet er du fra?? Anonymkode: c7077...56e Hvis man vet hva de trenger ja Anonymkode: 2f948...4bf
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. desember 2018 #14 Skrevet 14. desember 2018 Bak en julekake i stedet, jeg baker til naboene. Koselig med fersk, hjemmebakt julekake (som evt kan fryses) og som viser litt jobb bak.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #15 Skrevet 14. desember 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis man vet hva de trenger ja Anonymkode: 2f948...4bf Jeg ser jo hva de trenger 🤣 Anonymkode: 179a0...19b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #16 Skrevet 14. desember 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser jo hva de trenger 🤣 Anonymkode: 179a0...19b Ikke sikkert de synes de trenger det. Kanskje de er veldig glad i sin gamle slitte postkasse, hvem vet Anonymkode: 2f948...4bf
Banderas Skrevet 14. desember 2018 #17 Skrevet 14. desember 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser jo hva de trenger 🤣 Anonymkode: 179a0...19b I følge deg, ja, så trenger de ny postboks. Postboks koster lite, så hadde de selv tenkt at de faktisk trengte å bytte den ut, så ville de ha gjort det selv.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #18 Skrevet 14. desember 2018 hadde heller kjøpt en fin bolle med noe godt i. Man vet jo aldri hvordana de tar det, å det er jo tanken som teller, ikke at det er noe de virkelig trenger. Jeg personlig hadde ikke blitt veldig fornærmet, men følt meg litt brydd og fulgt med på om jeg fikk en postkasse Anonymkode: 20906...0e4
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #19 Skrevet 14. desember 2018 Hadde ikke gjort det. Kjøp en blomsterhilsen, det er det man gjør til folk man ikke kjenner så godt, men vil gi en oppmerksomhet. Anonymkode: a882c...2f4
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #20 Skrevet 14. desember 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde ikke gjort det. Kjøp en blomsterhilsen, det er det man gjør til folk man ikke kjenner så godt, men vil gi en oppmerksomhet. Anonymkode: a882c...2f4 Jeg ville likt postkassa mye bedre. Noen ganger "ser" jeg ikke at ting blir slitt. Dessuten er det kjedelig å dra i butikken for å fikse noe som jo fungerer. Det kan bestandig utsettes. Veldig fint å få i gave. Anonymkode: acc86...6a6
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #21 Skrevet 14. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville likt postkassa mye bedre. Noen ganger "ser" jeg ikke at ting blir slitt. Dessuten er det kjedelig å dra i butikken for å fikse noe som jo fungerer. Det kan bestandig utsettes. Veldig fint å få i gave. Anonymkode: acc86...6a6 Nettopp. Er akkurat det jeg tenker Tenkte å kjøpe en til oss samtidig. H.i. Anonymkode: 179a0...19b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #22 Skrevet 14. desember 2018 Jeg hadde ikke likt å få postkasse av en nabo. Anonymkode: 0cbe0...573
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #23 Skrevet 14. desember 2018 Vi har og slitt stygg postkasse, og jeg anser meg sjøl som en veldig raus og åpen person som ikke lar meg krenke så lett, men veit ikke om jeg synes det hadde vært greit med postkasse. Blir liksom veldig detaljstyrende fra en nabo - "her har vi faktisk fine postkasser Pedersen" - litt Celine fra "Side om side". Men, det er du som kjenner dem og har en følelse av hvordan de kommer til å reagere. Anonymkode: 43d11...96e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #24 Skrevet 14. desember 2018 Haha, nei det er veldig kleint å gi en postkasse i gave😂 Det er det samme som å si «postkassa deres er så stygg, på tide å bytte den». Ville du likt å få et spann med maling og litt sjokolade som en «oppmerksomhet» fra naboen, om husveggen din var begynt å flasse, og du ikke hadde fått malt ennå? Det er jo bare skjult kritikk pakket inn som en hyggelig overraskelse... kjøp heller en fin skål/kurv/eske og putt innholdet i den fremfor i postkassa... Anonymkode: 02bfa...c75
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #25 Skrevet 14. desember 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har og slitt stygg postkasse, og jeg anser meg sjøl som en veldig raus og åpen person som ikke lar meg krenke så lett, men veit ikke om jeg synes det hadde vært greit med postkasse. Blir liksom veldig detaljstyrende fra en nabo - "her har vi faktisk fine postkasser Pedersen" - litt Celine fra "Side om side". Men, det er du som kjenner dem og har en følelse av hvordan de kommer til å reagere. Anonymkode: 43d11...96e Nå måtte jeg le, det var rett på kornet 😂 Anonymkode: 2f948...4bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå