Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Gal av engstelse, gal av å vente. Av å tenke at jeg bare tenker at jeg stryker. Og Appropos så håper jeg at jeg bare står. Sensurfrist i dag... Kan ikke bare resultatet komme på eksamen. Og skal jeg virkelig ha det sånn her frem til 2 januar når det er sensurfrist på siste eksamen? Anonymkode: 3ee41...934
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Du gjorde det du kunne eksamensdagene, det er ikke noe du kan endre nå. Aksepter det og slutt å lage deg historier i hodet ditt som er helt unødvendige. Hvis du stryker eller får dårlig karakter, da kan du ev. forsøke å klage. Går ikke den gjennom, da er det bare å akseptere at du ikke var bedre akkurat da, men at du likevel kan lese mer for å komme deg gjennom neste eksamen. Fokuser på at dette er noe du virkelig vil. Vet du at du har lest altfor lite, da kan du fokusere på hvordan du kan endre dine vaner og leseteknikk og organisere livet ditt slik at du får lest mer og mer effektivt enn tidligere. Fokuserer du på det snur du tankene dine og du har allerede en løsning klar hvis du mot formodning skulle stryke. Og består du - som du mest trolig gjør, de fleste gjør jo det om de har lest noenlunde nok - da har all engstelsen du har ødelagt førjuls- og juletiden din med, vært helt bortkastet. Lykke til Ps... ikke alltid sensurfristene blir overholdt, så ha tålmodighet Anonymkode: 2aed2...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå