Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Mannen vil plutselig ikke være gift lenger da han har forelsket seg i en ny dame. Flyttet for noen uker siden, noe som overrasket både barna og jeg. Vi hadde det virkelig fint sammen, godt samliv og planer for fremtiden. Sitter ganske fortapt etter dagens legebesøk. Jeg har fått kreft, brystkreft. Oppdaget kulen for to uker siden og ble raskt sendt videre til sykehuset. Min kommende eksmann har knapt nok kontakt med barna. Han valgte å flytte en time unna og er ikke interessert i verken hus eller annet. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare dette her.. mine foreldre bor i USA. Har selvfølgelig venner og godt nettverk. Men hva med alle legebesøk, operasjon og så videre. Hva med barna ? Informerer jeg barnehagen om dette? Barna? Altså hvor begynner jeg? Totalt kaos i hodet. Idag føler jeg meg virkelig ødelagt og har dødsangsten i halsen. Barna er mitt alt, og ønsker ikke mer uro for dem.... Barna er 8mnd og 3år.. Anonymkode: 7ca66...ca9
Julie (: Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Herregud, sender deg en kjempeklem 🤗 Du burde nok informere barnehagen. Og alliere deg med gode venner. Og få en time på fmk og være åpen om det der også. Masse lykke til! Og prøv å ha en god jul 🎅🎀👼
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 Jeg skjønner at dødsangsten kommer, men dødeligheten for brystkreft i dag er ganske liten, de aller fleste overlever. Så jeg tror bare du må samle deg sammen og bestemme deg for at du skal kjempe. Det blir nok et tøft år, men så lenge du har noen som kan hjelpe deg med å passe barna når du skal operere osv så går det greit. Prøv å tenke at et år ikke er så lenge, at om 10, 15 og 20 år så vil barna dine tenke at det var nok tøffest for mamma det året hun var syk... Ville absolutt informert barnehagen, og heldigvis er det sånn at kreft automatisk åpner en del dører når det kommer til støtte og hjelp. Ikke ta sorgene på forskudd, og vit at de aller aller fleste vil støtte deg nå gjennom vanskelige og tøffe dager. Skulle det være spredning og mer omfattende så tar du det når det kommer. Ønsker deg alt godt, og god bedring. Anonymkode: 329f9...a4e
Annanym Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mannen vil plutselig ikke være gift lenger da han har forelsket seg i en ny dame. Flyttet for noen uker siden, noe som overrasket både barna og jeg. Vi hadde det virkelig fint sammen, godt samliv og planer for fremtiden. Sitter ganske fortapt etter dagens legebesøk. Jeg har fått kreft, brystkreft. Oppdaget kulen for to uker siden og ble raskt sendt videre til sykehuset. Min kommende eksmann har knapt nok kontakt med barna. Han valgte å flytte en time unna og er ikke interessert i verken hus eller annet. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare dette her.. mine foreldre bor i USA. Har selvfølgelig venner og godt nettverk. Men hva med alle legebesøk, operasjon og så videre. Hva med barna ? Informerer jeg barnehagen om dette? Barna? Altså hvor begynner jeg? Totalt kaos i hodet. Idag føler jeg meg virkelig ødelagt og har dødsangsten i halsen. Barna er mitt alt, og ønsker ikke mer uro for dem.... Barna er 8mnd og 3år.. Anonymkode: 7ca66...ca9 Kjære deg! Først av alt vil jeg gi deg en god klem! Trekk pusten dypt, og tenk at her må du ta en ting om gangen. Du er i sjokk på mange måter💜. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men Kreftforeningen har kontor i hele landet. Ta kontakt med de, de kan dette (www.kreftforeningen.no). Her jeg bor (Rogaland), har vi også Kreftomsorg (https://www.kreftomsorg.no/#). De kan dette, begge plasser! Ta kontakt med en gang, de har så mange fantastiske folk som kan hjelpe både deg, og det å fortelle det til barna. Begynn der, tenker jeg!!
Hengebukksvinet Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 For en grusom situasjon💔Har nesten ikke ord😢Vil bare sende deg en stoooor klem❤️Har selv hatt brystkreft og de aller aller fleste blir friske.Dette klarer du💪
Superdolly Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 Jeg vil også sende deg en stor klem! Det var ufattelig mye på en gang, dette her. Jeg synes absolutt at du skal informere barnehagen. Det er fint at de vet, da kan de hjelpe barna dine. Hvis du hadde vært mammaen til et av mine barns venner, eller min nabo eller kollega, så hadde jeg uten videre stilt opp med barnepass og hjelp til deg i en slik situasjon. Jeg tror mange vil gjøre det, så ikke vær redd for å be om hjelp.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #7 Skrevet 14. desember 2018 Har du fortalt det til ex mannen din? Jeg tenker at uansett hvor egoistisk han har oppført seg, så vil han vel hjelpe deg i en slik situasjon? Mange varme tanker til deg, dette klarer du💕 Anonymkode: a4203...d67
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #8 Skrevet 14. desember 2018 Falsk tråd Anonymkode: 1794e...ac2
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #9 Skrevet 14. desember 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Falsk tråd Anonymkode: 1794e...ac2 Kjære vene, har ikke du noe annet å gjøre? Anonymkode: c938e...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå