Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Jeg føler at jeg er sliten hele tiden. Klarer helt fint å gjennomføre dagens oppgaver, men alltid litt trøtt og uopplagt. Jeg er 41 år, og begynner å se at jeg er mer dradd i ansiktet enn tidligere.. sånn jeg var hvis jeg hadde ranglet tidligere.. selv om jeg nå sover 7-8 timer en natt.. Jeg trener 3-4 ganger i uka, og etter trening føler jeg meg opplagt. Drikker aldri vann, kan det ha med sammenhengen å gjøre? Teller Bris som vann? Bare lurer på om jeg burde være bekymret, eller gjerne få noen tips til hvordan jeg kan våkne til liv. Anonymkode: c9cc1...cb6
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Jeg er også mye sliten og vil gjerne ha noen tips. Er over 40 år jeg og, jobber fullt ++++ , trener hardt 2-3 ganger i uken, går i tillegg tur hver dag. Har en runde på 6 km som jeg bruker en time på. er sliten og trøtt uansett når jeg legger meg... spiser helt vanlig mat , drikker vann som tørstedrikk og sjeldent noe annet. Trenger også tips til hvordan jeg kan våkne til live igjen jeg og ... Anonymkode: ad1ca...65f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 Jeg er alltid sliten, og ser sånn ut og. Er kronisk syk og mest inne, skulle gjerne hatt mer piff. Bris inneholder jo salt, så vil vel ikke si at det er det samme som å drikke vann Anonymkode: be375...53b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 Jeg er helt skutt, og totalt tappet for energi. Skal til lege snart, nesten så jeg håper jeg har en alvorlig sykdom fordi det kan forklare/unnskylde at jeg er helt dau energimessig. Noe er hvertfall galt i denne kroppen. Jeg trente og løp masse før, typ maraton! Nå klarer jeg ikke gå opp trappen engang uten å hive etter pusten! Det siste året har vært helt jævlig! Anonymkode: 9f901...d77
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 Mye sliten, 35år og tobarnsmor. Har ikke sovet en hel natt på 7år og jobber turnus. Kronisk vondt i rygg og armer. Tar to ibux, en multivitamin, smiler bredt og tar meg sammen. Sånn er livet. Hvorfor skal jeg ha det bedre en noen andre, sa en til meg en gang - Og det er noe i det 😉 Alle er slitne, livet er beinhardt, mest handler det om innstilling. Anonymkode: 97a55...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå