Gå til innhold

Vil du beskrive deg selv som vakker (utseende)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vil andre rundt deg gjøre det samme? 

Sjøl har jeg et pent nok ansikt og fint hår, men langt fra vakker. Hjelper ikke med ekstra kilo. Er likevel fornøyd nok. 

Anonymkode: 2fb64...5b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Og det vil ingen andre gjøre heller

Anonymkode: 01605...89c

Skrevet

Egentlig ikke. Tror jeg er helt vanlig. 

Hva folk mener jeg er vet jeg ikke. Har ikke spurt, men mulig det samme som meg.

Anonymkode: 421d8...42c

Skrevet

Nei, men jeg har bestandig hatt beilere og fått mye oppmerksomhet. Jeg vil ikke definere megselv som det, men andre gjør det. En periode ble det veldig slitsomt fordi jeg ønsket annet fokus enn utseende, spesielt av folk jeg ikke kjente. Og mannen min har gjennom mange år sagt at jeg kan når som helst finne en annen. Men vi har det veldig fint sammen. Han beskriver meg som vakker, søt, mystisk, sexy osv.

Anonymkode: 37615...010

Skrevet

Tja - fornuften min vil si ja, og den får massiv støtte fra folket. Følelsene mine er derimot svært uenige i det, men de har en alvorlig hjerneskade, da. 

Skrevet

Jeg har dager der jeg både føler meg vakker og ser bra ut på bilder, og dager jeg ikke kjenner igjen mitt eget speilbilde, og ser ut som en fyllesyk Grinchen.

Utseendet mitt følger humøret 😜

Anonymkode: 49d55...bff

Skrevet

Njæ.. Jeg syns sjeldent selv at jeg er så voldsomt vakker. Man har jo alltids komplekser, dårlige dager osv. Man ser seg jo ikke helt slik andre ser en. Likevel vet jeg at jeg realistisk sett er litt pen. Og blir fortalt det ganske ofte av folk rundt. 

Ikke sånn «Du er så pen» altså. Men typisk, «Du kan jo få hvem du vil» «Sånne som deg kan jo kle seg i hva de vil og likevel være vakker» osv. Når jeg brått ble singel viste det seg også like brått at jeg hadde sjans på mannfolk jeg selv hadde ansett som langt over min liga. Eller for ung og overfladisk. 

Anonymkode: dd103...d56

Skrevet

Nei, men jeg liker utseendet mitt likevell.

Anonymkode: 3222e...eae

Skrevet

Ja hvis noen fikser meg opp å sminker meg fint, jeg har veldig fine øyne egentlig, men har mørke ringer under øynene å sminker meg svært skjeldent, er ikke opptatt av å se fin ut. Ellers er jeg passe tynn men har veldig tynne legger og lår. 

Anonymkode: a3300...f7f

Skrevet

Nei, ikke vakker, men når jeg ikke er tykk så er jeg ganske pen. 

Nå er jeg tykk og flyter på sjarmen 😂

Anonymkode: 72bd9...cfc

Skrevet

Litt over middels kanskje.

Anonymkode: c5e26...4f7

Skrevet

Ja, jeg er veldig fornøyd med utseendet. Og jeg får mange komplimenter, så tror mange andre også synes jeg ser bra ut. 

Anonymkode: 47e27...c51

Skrevet

Ja og ja 😊

Anonymkode: 7e927...7b7

Skrevet

Er så stygg at det er flaut å gå ut. 

Anonymkode: 106d1...0a8

Skrevet

Jeg er pen, men absolutt ingen pyntedokke. Jeg er også tjukk, så absolutt ingen tier.

Anonymkode: e0a68...cef

Skrevet

Nei, vil si jeg er normalt pen. Godt nok det 😊

Anonymkode: b419f...91c

Skrevet

Tja... kanskje 6-7 på en skala fra 1-10? Litt tynt og kjedelig hår, litt smålubben, og OK ansikt. Men feminin, pent smil og søt. Men jeg er bare 6-7 med sminke og rette klær. Ellers er jeg kanskje 5?

Anonymkode: c66c9...935

Skrevet

Nei. Jeg er mer trollete med klumpete nese, små øyne, og poser under øynene. Bustete, stort hår. Jeg ser ganske mye ut som en trollkjerring, faktisk, jo mer jeg tenker på det. 

Så klassisk vakker er jeg ikke, men mannen min synes jeg er vakker. Og det holder for meg, jeg kan telle på to hender hvor mange "beilere" jeg har hatt opp gjennom ;) Og de fleste fra 6-18 år. 

Jeg er ikke så sjarmerende, kan være kort, litt bestemt og lite morsom så utstrålingen min er ikke helt tilstede. 

Har man det ikke bra, skinner det gjennom. 

Men har uansett ikke de klassisk vakre trekkene. Og ser bare merkelig ut. 

Anonymkode: 3f436...ede

Skrevet

Nope, var nok litt over snittet når jeg var ung, nå har jeg blitt kjerring. Skikkelig kjerring. Ser sliten ut og er veldig lite fotogen.

Anonymkode: 80953...573

Skrevet

Jeg får høre at jeg er pen, og ser det vel til en viss grad selv også. Er bare så fordømt selvkritisk at jeg henger meg opp i det som kunne vært bedre i stedet for å fokusere på det som er fint. Så når menn snur seg etter meg tenker jeg ofte : oi, har jeg noe i ansiktet eller har jeg glemt å lukke buksesmekken 🙄 Skjerpings altså! 

Anonymkode: d7e78...c3f

Skrevet

Nei er stygg som faen 

Anonymkode: 6b827...b42

Skrevet

Da jeg var ung (18 år) fikk jeg høre at jeg var en 8'er😂 Nå har jeg nok sunket... (35 år). Tipper jeg er helt ok. Har aldri forstått meg på dette med beilere og "menn snur seg etter meg på gaten". Har aldri opplevd det, og jeg går heller ikke rundt og snur meg etter menn selv.

Anonymkode: 0cbf7...d8f

Skrevet

Helt ordinær. 

Og sjeleglad for at jeg måler min verdi i noe annet enn fysisk utseende.

Skrevet

Jeg var det som ung, kan godt se det nå på bilder, men dessverre hadde jeg altfor dårlig selvtillit til å se det selv den gangen. Det eneste jeg fokuserte på var de fem ekstra kiloene jeg selv syntes jeg hadde - uansett hva jeg veide. Nå for tiden, i førtiårene, hvis jeg er veldig heldig med lyssetting og slankende kjole og utslått hår, kan jeg fremdeles oppleve at menn snur seg etter meg, men det skjer sjeldnere og sjeldnere, gitt...

Til hverdags går det i kjedelige, komfortable klær og bustete hestehale, er håpløst dårlig til å sminke meg, så det unngår jeg mest mulig. Kunne virkelig ønske jeg hadde hatt vett til å nyte det dengang jeg var ung og pen. Unge kvinner her inne, hører dere hva jeg sier?! Nyt det mens dere kan :)

Anonymkode: eed17...983

Skrevet

Nei, profilbildet mitt juger nok litt der. 

Er ganske ordinær. Veier passe mye, men litt dratt i fjeset på grunn av nattevåk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...