Gå til innhold

Er det mye influensa eller forkjølelse om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt slått ut, tett nese, sikkelig hodeverk, slapp m. Frysninger og varm om hverandre. Helt jævlig! Verst er hodepinen. Har tatt Paracet men hjelper ikke:(  jeg har tatt en Paracet for en time siden, kan jeg ta en Voltaren? Barna har luciaferiring i bhg idag, vet ikke om jeg klarer å komme meg dit, i tillegg vil jeg jo ikke smitte andre. Ene barnet er hjemme med meg fordi hun er også forkjøla. Huff er det andre som også er med influensa?

Anonymkode: d7aea...774

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt tidenes verste forkjølese for litt siden, og jenta mi som aldri pådrar seg noe som helst hadde en runde etter det. Så jeg vil si at det er hardere enn vanlig det som går.

Anonymkode: 57401...7c6

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt tidenes verste forkjølese for litt siden, og jenta mi som aldri pådrar seg noe som helst hadde en runde etter det. Så jeg vil si at det er hardere enn vanlig det som går.

Huff, jeg synes også dette var helt forjævlig! Hvor mange dager var dere sånn? God bedring ❤️

Skrevet

Jeg er skikkelig forkjølet å bruker nesespray hver tredje time,ingen matlyst og fryser veldig selv om det ikke er kaldt eller jeg har feber.Er i dårlig form så holder meg hjemme i natt ettersom jeg knapt har sovet i natt. Har også veldig vondt i halsen.

Jobber i barnehage å her er veldig mange voksne og barn kraftig forkjølet,itellegg er det to dager på rad at barn har kastet opp i barnehagen så venter på å bli smittet av det også :P

Anonymkode: d402e...af9

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff, jeg synes også dette var helt forjævlig! Hvor mange dager var dere sånn? God bedring ❤️

Var fullstendig ødelagt i nesten 4 døgn og sliten i et par til. Har aldri før opplevd å ikke klare å dra på jobb pga en forkjølese.

Er heldigvis over nå.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Var fullstendig ødelagt i nesten 4 døgn og sliten i et par til. Har aldri før opplevd å ikke klare å dra på jobb pga en forkjølese.

Er heldigvis over nå.

Huff 🤒 Jeg er på min andre dag idag.... så godt at det er over for deg nå, gleder meg til dette går over. Som alenemamma og to små barn må jeg uansett opp av senga å få dagen til å rulle. Levere, hente i bhg, lage middag osv. Gleder meg til barna skal sove ikveld 🤒 

Skrevet

Influensaen er ikke kommet enda, så vidt jeg vet, men jeg har også hatt en svært kraftig forkjølelse. Helt slått ut. 

Anonymkode: 6fbda...992

Skrevet

Det går en veldig kraftig forkjølelse nå. Jeg pleier aldri bli smittet av det, ikke sønnen heller, men denne gangen ble vi begge slått ut. Litt over en uke på oss hver med elendig form og feber av og på, og som du nevner: en vanvittig hodepine. 

Er snart tre uker siden det startet, og jeg er fortsatt snørrete og hoster en del, men eller har formen kommet seg.

God bedring! :)

Anonymkode: 9fa49...413

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det går en veldig kraftig forkjølelse nå. Jeg pleier aldri bli smittet av det, ikke sønnen heller, men denne gangen ble vi begge slått ut. Litt over en uke på oss hver med elendig form og feber av og på, og som du nevner: en vanvittig hodepine. 

Er snart tre uker siden det startet, og jeg er fortsatt snørrete og hoster en del, men eller har formen kommet seg.

God bedring! :)

Anonymkode: 9fa49...413

Jeg håper virkelig ikke dette varer i 3 uker:/ vil helst bli frisk før jul. Jeg synes hodepinen er verst! Jeg klarer ikke å konsentrere meg :( tusen takk, god bedring til dere også! :)

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Influensaen er ikke kommet enda, så vidt jeg vet, men jeg har også hatt en svært kraftig forkjølelse. Helt slått ut. 

Anonymkode: 6fbda...992

Huff. God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...