Gå til innhold
Kask

Valgets kvaler ciconia og storkklinikk vivaneo

Anbefalte innlegg

Kask

Har nå funnet to klinikker, ciconia og storkklinikk vivaneo, som jeg har tadd kontakt med å som virker Som brae steder, noen som har erfaring med dem? Ciconia virket litt dyrt men... planen er fryse ned egg, for så om 2-3 år bruke donor sæd. Har en stabil hjertesvikt, å bruker medisiner for den. Så lurer jo litt på om de er flink til å ta hensyn til medisinering å det når d skal lages en behandlingsplan?

Endret av Kask

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker

Hei.

min venninne var på ciconia å hun var svært fornøyd. Hun har skikkelig sykehusangst å følte seg svært ivaretatt. Hun skrøt av godt samarbeid i forkant og veldig dyktige ansatte. Hun ble også gravid på første forsøk.

Anonymkode: a29f4...8e7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker
På 4.1.2019 den 21.28, Anonym bruker skrev:

Hei.

min venninne var på ciconia å hun var svært fornøyd. Hun har skikkelig sykehusangst å følte seg svært ivaretatt. Hun skrøt av godt samarbeid i forkant og veldig dyktige ansatte. Hun ble også gravid på første forsøk.

Anonymkode: a29f4...8e7

Takk for svar😊 har sent Mail til ciconia, 2 faktisk, første for 6 uker siden.. enda ikke noe svar😔 Er det bedre å ringe tro? Vet ikke hva som er vanlig praksis når man skal komme i kontakt med klinikkene, helt ny på dette, vil jo ikke være masat heller, så prøver å være tålmodig... noen som vet hvor lang tid det bruker ta før de svarer?

Anonymkode: 2ad05...e3a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Glem det, fikk svar idag, bare nettleseren min som har vært litt treg 😊

Anonymkode: 2ad05...e3a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mmn

Maigaard er også en fantastisk plass 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden