Gå til innhold

Valgets kvaler ciconia og storkklinikk vivaneo


Kask

Anbefalte innlegg

Har nå funnet to klinikker, ciconia og storkklinikk vivaneo, som jeg har tadd kontakt med å som virker Som brae steder, noen som har erfaring med dem? Ciconia virket litt dyrt men... planen er fryse ned egg, for så om 2-3 år bruke donor sæd. Har en stabil hjertesvikt, å bruker medisiner for den. Så lurer jo litt på om de er flink til å ta hensyn til medisinering å det når d skal lages en behandlingsplan?

Endret av Kask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.

 

min venninne var på ciconia å hun var svært fornøyd. Hun har skikkelig sykehusangst å følte seg svært ivaretatt. Hun skrøt av godt samarbeid i forkant og veldig dyktige ansatte. Hun ble også gravid på første forsøk.

Anonymkode: a29f4...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2019 den 21.28, Anonym bruker skrev:

Hei.

 

min venninne var på ciconia å hun var svært fornøyd. Hun har skikkelig sykehusangst å følte seg svært ivaretatt. Hun skrøt av godt samarbeid i forkant og veldig dyktige ansatte. Hun ble også gravid på første forsøk.

Anonymkode: a29f4...8e7

Takk for svar😊 har sent Mail til ciconia, 2 faktisk, første for 6 uker siden.. enda ikke noe svar😔 Er det bedre å ringe tro? Vet ikke hva som er vanlig praksis når man skal komme i kontakt med klinikkene, helt ny på dette, vil jo ikke være masat heller, så prøver å være tålmodig... noen som vet hvor lang tid det bruker ta før de svarer?

Anonymkode: 2ad05...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...