Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Går dere gjennom gravlund med avdelingen deres for å oppnå snarvei? Barnet mitt fortalte meg nå ikveld at barnehagen tok en snarvei gjennom gravlunden. Er dette ok? Anonymkode: 03f01...172
Banderas Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Så lenge kidsa oppfører seg respektfullt, hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #3 Skrevet 12. desember 2018 Hva er galt med det? En gravlund er som en park. Jeg går ofte turer i gravlunden. Deilig og stille. Anonymkode: 1ada5...b9b
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Vi har ikke det i nærheten, men jeg ser ikke noe galt i det så lenge man oppfører seg som man ellers ville gjort på en gravlund Anonymkode: 8d201...529
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Selvfølgelig er det greit å gå over gravlunden! Hvorfor i all verden skulle ikke det være greit, jeg ransaker hodet mitt, men finner ikke et eneste argument for hvorfor det ikke er ok. Eneste må være at man ikke går rett i nærheten av en pågående jordfestelse. Anonymkode: b9e48...055
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig er det greit å gå over gravlunden! Hvorfor i all verden skulle ikke det være greit, jeg ransaker hodet mitt, men finner ikke et eneste argument for hvorfor det ikke er ok. Eneste må være at man ikke går rett i nærheten av en pågående jordfestelse. Anonymkode: b9e48...055 Men hva om et av barna har pårørende som ligger der, kommer hjem og forteller at barnet ikke syntes det var ok? Anonymkode: 03f01...172
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #7 Skrevet 12. desember 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hva om et av barna har pårørende som ligger der, kommer hjem og forteller at barnet ikke syntes det var ok? Anonymkode: 03f01...172 Da trekker du virkelig hvis, atte og dersom til et helt nytt nivå. Anonymkode: 7ac84...be4
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hva om et av barna har pårørende som ligger der, kommer hjem og forteller at barnet ikke syntes det var ok? Anonymkode: 03f01...172 Da må du lære barnet at det ER helt ok å gå over gravlunden. Ditt ansvar. Anonymkode: b9e48...055
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #9 Skrevet 12. desember 2018 Om et av barna på avdelingen har en far som nettopp er begravd på gravlunden kan det tenktes at det hadde vært taktfullt å gå rundt. Ingen krise om ikke - da får man ta sorgen med barnet og snakke med personalet i ettertid om det går an å unngå denne gravlunden for at barnet kan få litt fred for sorgen i barnehagen, og ikke måtte være redd for å forholde seg til dette når som helst. Anonymkode: a995b...38e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #10 Skrevet 13. desember 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Går dere gjennom gravlund med avdelingen deres for å oppnå snarvei? Barnet mitt fortalte meg nå ikveld at barnehagen tok en snarvei gjennom gravlunden. Er dette ok? Anonymkode: 03f01...172 Er dette også et problem nå plutselig? Jeg blir statig overrasket over hva foreldre får seg til å reagere på. Anonymkode: 9644f...c72
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #11 Skrevet 13. desember 2018 Kreativiteten når det gjelder temaer å problematisere og klage på har åpenbart ingen ende... Og hvorfor trenger så mange støtte i klaginga si, typ «kan jeg klage på dette/er dette ok?» Skjønner dere dypt nede i fornuften deres at dere egentlig er på bærtur? Og hvorfor ikke bare ta det opp, på en VOKSEN måte, med dem det gjelder, i stedet for å fyre løs med alle midler når dere føler dere har fått nok moralsk støtte i sytinga deres? Anonymkode: 4b289...5c8
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #12 Skrevet 13. desember 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Er dette også et problem nå plutselig? Jeg blir statig overrasket over hva foreldre får seg til å reagere på. Anonymkode: 9644f...c72 Her inne er jo barnehageansatte ofte sett på som idioter som ikke kan få andre jobber, og uansett hva de fgør og ikke gjør, så klages det Anonymkode: 8d201...529
Yellow Brick Road Skrevet 13. desember 2018 #13 Skrevet 13. desember 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hva om et av barna har pårørende som ligger der, kommer hjem og forteller at barnet ikke syntes det var ok? Anonymkode: 03f01...172 Da er det en fin anledning til å snakke med barnet om det. Og dersom et barnehagebarn har sånn tanker, er det vel på tide med en prat uansett. Barn i den alderen er vanligvis mer opptatt av å vise hvor deres pårørende ligger. Sjelden det er så skremmende for barn som for oss voksne. Barn har dessuten ikke vondt av å kjenne på vonde følelser og skjønne at det går an å snakke om og ta dem fram i lyset.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #14 Skrevet 14. desember 2018 På 12. desember 2018 den 23.21, Anonym bruker skrev: Da trekker du virkelig hvis, atte og dersom til et helt nytt nivå. Anonymkode: 7ac84...be4 Ser at det er litt delte svar her. Det kan nevnes at barnehagens barn ikke var rolige. De hylte og skrålte. Det finnes skilt som sier at det ikke skal være støy. Hvordan kan dere mene at en barnehageavdeling med 18 barn skal kunne gå stille gjennom en gravlund? Og hvordan kan de av dere som overlater dette til foreldrene i sorg forklare dette på en måte som tåler dagens lys? I dette tilfellet ligger det et søsken der. Foreldrene er der hele tiden. Mener dere at vi som foreldre skal være der etter barnehagens åpningstider? Jeg ønsker definitivt å være der i fred!!!!! Svarer dere på generelt grunnlag, eller svarer dere med omtanke? Anonymkode: 03f01...172
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2018 #15 Skrevet 15. desember 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ser at det er litt delte svar her. Det kan nevnes at barnehagens barn ikke var rolige. De hylte og skrålte. Det finnes skilt som sier at det ikke skal være støy. Hvordan kan dere mene at en barnehageavdeling med 18 barn skal kunne gå stille gjennom en gravlund? Og hvordan kan de av dere som overlater dette til foreldrene i sorg forklare dette på en måte som tåler dagens lys? I dette tilfellet ligger det et søsken der. Foreldrene er der hele tiden. Mener dere at vi som foreldre skal være der etter barnehagens åpningstider? Jeg ønsker definitivt å være der i fred!!!!! Svarer dere på generelt grunnlag, eller svarer dere med omtanke? Anonymkode: 03f01...172 Men dette er jo informasjon som du ikke kommer med i hovedinnlegget. Der sier du at barnet ditt fortalte om det. Hvordan vet du at de hylte og skrålte? Og om de gjorde det, så er det sløvt av de ansatte, for selvfølgelig så er det ikke noe problem å få barna til å være stille når man går gjennom Anonymkode: 8d201...529
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå