Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #1 Skrevet 12. desember 2018 Vurderer å utdanne meg til barnehagelærer, og vil gjerne høre hvordan dere barnehagelærere trives i jobben. Fordeler/ulemper med jobben, lønn, ferie ++ Blir dere "lei" unger til slutt, eller er det fortsatt like givende etter ti år? 😜 Har lyst til å søke meg inn på Dronning Mauds Minne i Trondhjem. Har noen hørt noe positivt/negativt om den høyskolen, evt. studert der selv? Anonymkode: 57944...147
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 Er på 10.året og har perioder jeg er møkklei foreldre som ikke har lært barna sine å høre på beskjeder eller i det hele tatt hatt grenser. Men alt i alt elsker jeg jobben min. Skulle bare ønske foreldrene var enklere. Anonymkode: ec9df...de0
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Er på 10.året og har perioder jeg er møkklei foreldre som ikke har lært barna sine å høre på beskjeder eller i det hele tatt hatt grenser. Men alt i alt elsker jeg jobben min. Skulle bare ønske foreldrene var enklere. Anonymkode: ec9df...de0 Ser den.. Man møter sikkert litt av hvert av holdninger blant foreldrene. Bra du hovedsaklig trives da. HI Anonymkode: 57944...147
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 Det er iallefall et yrke man må brenne for, for å trives lenge i. Det er til tider utmattende og slitsomt, men barna gir meg så utrolig mye mer tilbake i det lange løp. Det å få være med på et barns utvikling fra krabbestadiet til skolestart er givende og morsomt, og jeg føler meg heldig som får være sammen med så mange herlige barn hver dag 😊 Anonymkode: ec9df...de0
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #6 Skrevet 13. desember 2018 Er på mitt 18ende år og først denne høsten har jeg kjent på at jeg kunne tenke meg en annen type jobb. Mest fordi det er slitsomt å være den som «alltid» er på jobb når sykemeldingene hagler på resten av huset. Kombinert med travelt småbarnsliv hjemme ble det mye i tilvenningstidden i høst med små barn som ikke har hørt norsk før og naturlig nok er nervøse og usikre før de blir kjent. Men så var det å finne alternativ da, på topp ansiennitetsmessig og tjener 535 000,- i året, ikke lett å få det i annet yrke jeg ikke har kompetanse i. Har kort reisevei og nokså familievennlige arbeidstider, lite overtid og ingen reisevirksomhet. Og synes jo jobben er super og givende, selv i trange rammer og for lite bemanning. Nå er den tøffe høsten over og jeg kjenner gleden ved jobben igjen, søte små som løper inn i armene mine hver morgen og muligheten til å se de lære, vokse og utvikle seg. Gir det noen år til! 😊 Anonymkode: 79d9f...f00
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #7 Skrevet 13. desember 2018 Det er en fin jobb på mange måter- men krevende. Jeg har snart jobbet i 10 år og er stadig på tanken å finne noe annet.. Anonymkode: 9670b...e42
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #8 Skrevet 13. desember 2018 Takk for svar! Det gjelder nok i de fleste yrker: at man bør like det man driver med for å holde ut Noen som har hørt noe bra om Dronning Mauds Minne? Anonymkode: 57944...147
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #9 Skrevet 13. desember 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Det gjelder nok i de fleste yrker: at man bør like det man driver med for å holde ut Noen som har hørt noe bra om Dronning Mauds Minne? Anonymkode: 57944...147 Skolen er regnet som den «beste» i landet. Jeg har tatt master og byttet beite. Nå skal det sies at jeg var ganske uheldig med arbeidssted og nok mistet gløden av den grunn. Anonymkode: 4e8c0...008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå