Gå til innhold

Hvordan oppbevare klementiner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker de kalde så jeg la de i kjøleskapet da jeg kjøpte de for noen dager siden. Nå ser de ikke ut. 

Anonymkode: 45bd8...62f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må deha vært dårlige i utgangspunktet. Jeg har de alltid liggendes i kjøleskapet og de kan ligge lenge der. Men helst skal de vel ligge kjølig, som i en matbod eller matkjeller eller lignende

Anonymkode: ccc5b...6f5

Skrevet

Klementinene som kommer i disse dager er dårlige, så mest sannslig er det ikke noe du gjør galt. Jeg vet vi må pelle ut halve kassen og sende tilbake når vi får omdagen, helst hadde vi sendt alt i retur men da hadde vi ikke hatt en eneste klementin i butikken i disse dager. Vanligvis pleier denne perioden å være i november, hvorfor aner jeg ikke men da alltid en tid der de er dårlige. I år er den senere enn normalt, noe som err fryktelig irriterende. Så selv hvor fine de ser ut når du kjøper, så er det ikke sikkert de holder lenge. Kjøp det dere spiser og kjøp heller oftere, forhåpentligvis blir de snart bedre. 

De bør ligge kjølig i skuffen i kjøleskapet om de skal holde seg lengst. 

Anonymkode: c86ee...e83

Skrevet

Det er skikkelig dårlige klementiner i butikken i år, må være en dårlig sesong nede i de varme landene....

Anonymkode: 253c1...0ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...