Gå til innhold

Noen som bruker Paracet stikkpiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte Paracet tabletter fast. Men følte jeg ble uggen i magen av de. Legen anbefalte å kombinere med stikkpiller, og det har funger over all forventning. Nå foretrekker jeg faktisk stikkpillene. Syns dette er litt flaut, men undrer meg om det flere en meg her inne som syns stikkpiller er helt ok? 

Anonymkode: 1db82...e37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri i mitt liv klart å svelge tabletter så jeg bruker kun Paracet stikkpiller. Eneste er at jeg blir litt uggen da, og får litt løs mage dagen etterpå. Men etter en liten dotur er det tilbake til vanlig 😊

Skrevet

Bruke andre medisiner som stikkpiller, mye bedre for magen. Kjøper engangshansker på Biltema el Europris og bruker når jeg setter dem.

Anonymkode: b5135...a46

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bruke andre medisiner som stikkpiller, mye bedre for magen. Kjøper engangshansker på Biltema el Europris og bruker når jeg setter dem.

Anonymkode: b5135...a46

Nå er vi alle forskjellig, men er det nødvendig med hansker? Hvilken vei setter du den? Når jeg setter en stikkpille med den butte enden først, så suges den inn av seg selv, før fingeren berører selve rumpa. jeg vasker alltid hendene før og etter, men har aldri sett behov for hansker.

Skrevet

Stikkpille fungerer raskere og bedre enn vanlig tablett, så foretrekker stikkpiller. Men du ser så mye av de så bruker de kun når jeg skal være hjemme eller steder med støy.

Anonymkode: d61e5...d77

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stikkpille fungerer raskere og bedre enn vanlig tablett, så foretrekker stikkpiller. Men du ser så mye av de så bruker de kun når jeg skal være hjemme eller steder med støy.

Anonymkode: d61e5...d77

Forstod ikke helt hva du mente her, men enig med deg, det er ikke alltid like praktisk å bruke stikkpiller, derfor passer det perfekt å kunne kombinere med tabletter i slike situasjoner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...