Gå til innhold

Hvor mange julegaver har du handla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To kjøpt her. Mangler gave til fem.... 

Anonymkode: 8583c...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt til 9, mangler til 1

Anonymkode: 40480...1f5

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde kommet langt til jeg innså i dag at jeg har 12 stk igjen, noe som er ca halvparten 😣

Anonymkode: 2285c...1ac

Skrevet

Ingen - og skulle ønske det kunne forbli slik ... Må kjøpe gaver til kvalmende mange, og jeg vet ikke hvordan jeg skal finne energi til å begynne. Ekstremt masete. 

Skrevet

Har kjøpt 3, laget 4, mangler 14

Anonymkode: bad09...611

Skrevet

Sikkert 40+ , har 2 igjen + blomster og vin til noen få. 

Ordner det i morgen, så kan julefreden snart senke seg😅

Skrevet
16 minutter siden, beef sister skrev:

Ingen - og skulle ønske det kunne forbli slik ... Må kjøpe gaver til kvalmende mange, og jeg vet ikke hvordan jeg skal finne energi til å begynne. Ekstremt masete. 

https://www.dritforbanna.no/

Dette redder jula!

Skrevet
23 minutter siden, sug lut skrev:

Må være borti femti etterhvert. 

Telte opp nå, siden jeg uansett måtte inn på lista og sjekke at jeg FAKTISK har ordnet gave til alle jeg hadde tenkt, og totaregnskapet sier 51 gaver, hvorav 4 er hjemmelagd, 12 er kjøpt brukt og ganske mange er spiselige/drikkbare.

Skrevet

17 :) har igjen bare 1 🎄

Anonymkode: 47798...8f9

Skrevet

Kjøpt til 14, mangler til 10 🙈

Anonymkode: 62e3d...a01

Skrevet
Akkurat nå, beef sister skrev:

Navnet er i hvert fall dekkende for hva jeg føler for både julegaveshopping og julen i helhet. 😉

Nettopp, og her kan du få uttrykt det og samtidig oppfylle den sosiale kontrakten, uten at noen kan ta deg på det, samt at du slipper å forlate huset. Å få kalle noen Hæstkuk via fancy flaske er helt glimrende.

Skrevet

4 til mamma. Love Morrisons! 

Anonymkode: 2d101...e87

Skrevet
2 minutes ago, sug lut said:

Nettopp, og her kan du få uttrykt det og samtidig oppfylle den sosiale kontrakten, uten at noen kan ta deg på det, samt at du slipper å forlate huset. Å få kalle noen Hæstkuk via fancy flaske er helt glimrende.

Samtidig fryktelig synd dersom flertallet ikke velger å ty til Google translate for å forstå budskapet bak gaven. Da fremstår jeg plutselig bare som den tolerante vegetarianer som ønsker å formidle at jeg slettes ikke har noe problem med folks kjøttkonsum. 

Skrevet
1 minutt siden, beef sister skrev:

Samtidig fryktelig synd dersom flertallet ikke velger å ty til Google translate for å forstå budskapet bak gaven. Da fremstår jeg plutselig bare som den tolerante vegetarianer som ønsker å formidle at jeg slettes ikke har noe problem med folks kjøttkonsum. 

Nei nei, det er helt fortreffelig å få fornærme folk uten at de forstår det engang. Og de kommer til å ete kjøtt uansett.

Skrevet
Just now, sug lut said:

Nei nei, det er helt fortreffelig å få fornærme folk uten at de forstår det engang. Og de kommer til å ete kjøtt uansett.

Absolutt - men jeg vil på ingen måte fremstå som tolerant. Særlig ikke i julen! 

Skrevet
1 minutt siden, beef sister skrev:

Absolutt - men jeg vil på ingen måte fremstå som tolerant. Særlig ikke i julen! 

Jeg tror ikke det er noe stort problem :D !

Skrevet
2 minutes ago, sug lut said:

Jeg tror ikke det er noe stort problem :D !

Si nå ikke det. Det har blitt satt opp et juletre i mitt hjem uten samtykke, og jeg har ikke fjernet det. Så et sted må jeg sette grensen - det er et veldig uklart skille mellom når man går fra grinch til nisse, og jeg beveget meg farlig nær da det treet kom opp. 

Skrevet
Akkurat nå, beef sister skrev:

Si nå ikke det. Det har blitt satt opp et juletre i mitt hjem uten samtykke, og jeg har ikke fjernet det. Så et sted må jeg sette grensen - det er et veldig uklart skille mellom når man går fra grinch til nisse, og jeg beveget meg farlig nær da det treet kom opp. 

Altså, siden jeg er ufattelig glad i alt med jula så forstår jeg deg nok ikke helt, men må bare få påpeke at the grinch (som INGEN burde fått lov å lage elendig film av, i likhet med alle andre filmatiske voldtekter av de beste bøkene til Dr Seuss) ender opp julefredfull nok til å forstå at det ikke er mulig å rappe jula til alle andre i hvert fall. His heart grew two sizes that night, mener jeg å huske.

Skrevet
1 minute ago, sug lut said:

Altså, siden jeg er ufattelig glad i alt med jula så forstår jeg deg nok ikke helt, men må bare få påpeke at the grinch (som INGEN burde fått lov å lage elendig film av, i likhet med alle andre filmatiske voldtekter av de beste bøkene til Dr Seuss) ender opp julefredfull nok til å forstå at det ikke er mulig å rappe jula til alle andre i hvert fall. His heart grew two sizes that night, mener jeg å huske.

Enig, særlig fordi jeg hater Jim Carrey. Men the Grinch er fin - yndig type. Three sizes, faktisk. Det har også mitt vokst med juletre i hus, men nå må det stoppe der! 

Skrevet
15 minutter siden, beef sister skrev:

Enig, særlig fordi jeg hater Jim Carrey. Men the Grinch er fin - yndig type. Three sizes, faktisk. Det har også mitt vokst med juletre i hus, men nå må det stoppe der! 

Nå fikk jeg lyst til å grave fram hele Dr Seuss-biblioteket, det er mange fantastiske der.

Skrevet

Jeg har kjøpt til alle på min side og vi har kjøpt til felles venner,  så har jeg kjøpt til bestevenninnen ogjeg har planen klar så jeg iverksette når mannen kommer på at gavene på hans side også må handles. Han pleier å få et desperat uttrykk i ansiktet et par dager før julaften når det går opp for ham at det nærmer seg. Same procedure as every year. 

Skrevet

Kjøpt åtte, mangler fire. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...