Gå til innhold

Invitere i juleselskap eller la være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier hvert år å invitere søsteren min med familie på middag en dag i julen siden vi ikke er sammen julaften. Vi har begge tilsvarende familiesituasjon og tilsvarende bolig og økonomi. Hun inviterer aldri tilbake. Det er også jeg som har foreldrene våre hver julaften, fordi de ønsker å være bare kjernefamilien. Jeg tenker hun er lat og egoistisk og leker med tanken på å ikke invitere henne i år. Heller invitere et vennepar med barn. Men så er det forholdet til tantebarna da.. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: d4601...f27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du bør fortelle søsteren din at du har veldig lyst til  komme til dem i år og at du er litt lei av å være den som er vertinne hver gang.

Anonymkode: 742d4...063

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at du bør fortelle søsteren din at du har veldig lyst til  komme til dem i år og at du er litt lei av å være den som er vertinne hver gang.

Anonymkode: 742d4...063

Hun tåler virkelig ikke tilbakemeldinger. Sist jeg prøvde meg på at vi ville til dem fikk jeg tusen forklaringer på hvorfor det ikke passet.

Anonymkode: d4601...f27

Skrevet

Det må du da bestemme selv. Har du lyst til å holde på tradisjonen og invitere, så gjør du det, hvis ikke lar du være. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...