Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Hvilken helgedag ville du helst gått på visning, lørdag eller søndag? Megleren mener lørdag, men i mitt hode er søndag mye bedre. Tar jeg feil? 🧐 I januar dette, altså. På forhånd takk! Anonymkode: d47a8...1c5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 På den ene siden er søndag en god dag fordi folk feks reiser hjem for helgen hvis de er bortreist, og kan da dra på visning etter turen. Folk har også mindre planer på søndag. På den andre siden, lørdag er en dag folk har litt mer «energi» hvis de ikke har store planer, lettere å komme seg ut, søndag er mer tung —> dørstokkmila. Da har de også en ekstra dag til å tenke litt på, med tanke på at bud kan tidligst stå til mandag kl 12. Så jeg vil nok si meg enig med megler. Uansett, de som virkelig er interesser kommer uansett. Anonymkode: 6abef...bed
HeiteH Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 Jeg ville sagt søndag. Lørdag skal man gjerne så mye, søndag rusler man en tur og dumper gjerne innom en visning. Men kommer an på beliggenhet, er det utenfor allfarvei er lørdag bedre, for da er folk gjerne ute med bilen i andre ærend.
the amazing spidermamma Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 Jeg tenker også søndag. Men jeg har bare erfaring fra Oslo-markedet. Folk har ofte så mye å gjøre på lørdager, søndag er det bedre tid til å reise rundt på visning.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 Jeg ville valgt lørdag, fordi jeg har mer energi da. På søndager så skrur jeg av telefonen og kobler helt ut. Ville hørt på megleren, det er jo tross alt de som har peiling på sånt. Anonymkode: a5fa0...34f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #6 Skrevet 11. desember 2018 Jeg ville hørt på megleren, regner med at han/hun vet hva som er best i det pmrådet Anonymkode: 024f0...f0f
Yellow Brick Road Skrevet 11. desember 2018 #7 Skrevet 11. desember 2018 Det hadde vært det samme for meg. Hadde jeg hatt lyst til å gå å se på et hus, så hadde det ikke betydd noe som helst om det var lørdag eller søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå