Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Er det noen som har handla på jjshouse? Man må betale toll i tillegg til den prisen sant ? Og har dere vært fornøyde? Anonymkode: ef22a...15f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Jeg har ikke kjøpt brudekjole, men en liten brudepikekjole. Måtte betale mye i frakt og fortolling. Og fortollingsgebyr. I tillegg til at kjolen måtte legges opp hos sømservice. Ble ikke noe billigere enn en brudepikekjole fra en salong 😆😄 Anonymkode: 80d9e...a65
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 Hehe, nei, en brudepikekjole er jo ikke sååå dyrt heller, men en brudekjole er det kanskje en del mer å spare på? Noen måte å regne ut hva det blir i toll ? Anonymkode: ef22a...15f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 Ja, jeg kjøpte den kjolen jeg brukte som brudekjole der. Ikke klassisk brudekjole, men an ankelsid aftenkjole. Fikk den sydd etter mål, og den satt fantastisk fint! Måtte betale toll, ja. Anonymkode: 87aad...cb5
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 Hvor mye måtte du betale i toll da ? Anonymkode: ef22a...15f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå