Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Får ikke ansatte i kommunale barnehager julegave fra arbeidsgiveren sin? Alle jeg kjenner som jobber i staten/kommunen får det. Rart de dropper de ansatte i bhg? Siden foreldrene nå betale 60-100kroner hver for julegave til de stakkars ansatte mener jeg. Som ikke får av kommunen. Anonymkode: 320d8...e4c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Nei får ikke gave av kommunen, styrer eller foreldre. De dekker opp til julelunsj en dag før jul. Anonymkode: d1c58...715
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 Jeg jobber i kommunen. Vi får gave Anonymkode: 20bda...b19
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 Det varierer selvfølgelig fra kommune til kommune om og hva de gir til sine ansatte. Her har det vært vanlig at de ansatte i barnehagen får en halv fridag med lønn (julaften). Anonymkode: b6b07...455
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 Ingen gave. Får andre det altså?😱 Anonymkode: 43331...910
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #6 Skrevet 11. desember 2018 Hva er greia med å få julegave fra arbeidsgiver uansett? Man får lønn, det får holde! Anonymkode: 3b6e2...d62
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #7 Skrevet 11. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva er greia med å få julegave fra arbeidsgiver uansett? Man får lønn, det får holde! Anonymkode: 3b6e2...d62 Ja, det får jammen meg holde. For en uting det er å bli satt pris på av arbeidsgiver, det er det jo ingen som liker Anonymkode: fefff...d43
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #8 Skrevet 11. desember 2018 Jobber i Staten og får ingen gave. Men arbeidsgiver gir til et veldedig formål. Bra synes jeg! Anonymkode: d81ad...c27
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #9 Skrevet 11. desember 2018 Vi får gave, jobber i barnehage i Stavanger, 🙂 en søt kopp fyllt med sjokader for eksempel 🙂, synes det er koselig 🙂. Anonymkode: fed1a...32a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #10 Skrevet 11. desember 2018 Vi får en julestjerne på deling - på personalrommet! Akershus Anonymkode: 41bc4...932
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #11 Skrevet 11. desember 2018 Jeg jobber i staten. Vi får ikke julegave! Du vet at hver statlige kontor/avdeling/organisasjon har sitt eget budsjett?? Vi er så skrapa at posten for julegaver ble tatt bort for lenge siden. Nå diskuterer vi om vi har råd til hev/senk pult og egonomiske tastatur til folket. Eller ny kontorstol..... overtidsbetalt kan vi se langt etter.... Anonymkode: a1df9...f3b
Gjest Marihønne Skrevet 11. desember 2018 #12 Skrevet 11. desember 2018 (endret) Veldig forskjellig fra arbeidsplass til arbeidsplass og kommune til kommune Endret 11. desember 2018 av Marihønne
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #13 Skrevet 11. desember 2018 Jobber i bibliotek, vi får ingenting. Tror ikke sykehjemsansatte etc. får det heller for å si det slik. Anonymkode: 987d7...6dc
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #14 Skrevet 11. desember 2018 Jobber i kommune. Ikke bhg. Aldri fått noe gave. Anonymkode: 6b850...c5f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #15 Skrevet 11. desember 2018 Kommunalt ansatt. For rundt 15 år siden var det vanlig at de ansatte der jeg jobber fikk en liten julegave siste arbeidsdag før jul. Det ble påtalt av kommunen og siden har det ikke forekommet hos oss. Litt trist er det, det var ikke store saker, men man føler seg sett og verdsatt. Anonymkode: 1a019...d6f
Yellow Brick Road Skrevet 11. desember 2018 #16 Skrevet 11. desember 2018 Vi får ikke gaver, vi betaler til og med maten vi på jobb siste dag før jul selv. Og det er helt greitt. Det er mer fornuftige ting kommunen kan bruke pengene sine på. Og jeg føler med 100% verdsatt. Hvor mye verdsatt jeg føler meg, har ingenting med julegaver å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå