Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Noen som vet hvor lang bestillingstid det er? Altså, hvis jeg bestiller i dag, når får jeg kortet? Anonymkode: 8b1a1...c3c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Tok ca en uke her, først kom koden også kom kortet i posten. Vi bestilte med bilde da, det koster vel noen kroner, men veldig greit at barn og ungdom kan ha med seg et leg som er godt nok til å få barnebillett på bussen osv uten å trenge ta med seg passet. Anonymkode: 3fb59...db4
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 Måtte barnet være med for å ta bilde da? Anonymkode: 8b1a1...c3c
Gjest Minnieropptatt Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 (endret) 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Måtte barnet være med for å ta bilde da? Anonymkode: 8b1a1...c3c Barnet må være med for å ta bilde ja. Endret 11. desember 2018 av Minnieropptatt
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Måtte barnet være med for å ta bilde da? Anonymkode: 8b1a1...c3c Ja Anonymkode: 3fb59...db4
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #6 Skrevet 11. desember 2018 Vi tenkte å bestille kort til 10 års dagen.. men når jeg la inn fødselsdato fikk jeg beskjed om at hun var for ung. Hun har bursdag om to uker, så står jo nå registrert som 9 år. Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: cacd9...352
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #7 Skrevet 11. desember 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi tenkte å bestille kort til 10 års dagen.. men når jeg la inn fødselsdato fikk jeg beskjed om at hun var for ung. Hun har bursdag om to uker, så står jo nå registrert som 9 år. Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: cacd9...352 Tar henne med i banken når hun har fyllt 10 år og lar henne være med på prosessen. Mye læring i dette, å se hvordan ting foregår, snakke med de ansatte i banken, se at du fyller ut papirene og lar henne ta bilde til kortet osv. Så kan hun vente på kortet som kommer i posten, dere kan installere "kortkompis" på telefonen hennes og du kan gi henne hennes første pengebeløp på kontoen så hun ser hvordan dette fungerer. Trenger på ingen måte ha alt klart til bursdagen hennes selv om dere gir det i bursdagsgave, ta henne med. Anonymkode: 3fb59...db4
Gjest Minnieropptatt Skrevet 11. desember 2018 #8 Skrevet 11. desember 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi tenkte å bestille kort til 10 års dagen.. men når jeg la inn fødselsdato fikk jeg beskjed om at hun var for ung. Hun har bursdag om to uker, så står jo nå registrert som 9 år. Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: cacd9...352 Ringer banken og hører med de om det kan gjøres noe. Eller vente til hun blir 10 og ta henne med i banken. Da blir det bilde og.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #9 Skrevet 11. desember 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tar henne med i banken når hun har fyllt 10 år og lar henne være med på prosessen. Mye læring i dette, å se hvordan ting foregår, snakke med de ansatte i banken, se at du fyller ut papirene og lar henne ta bilde til kortet osv. Så kan hun vente på kortet som kommer i posten, dere kan installere "kortkompis" på telefonen hennes og du kan gi henne hennes første pengebeløp på kontoen så hun ser hvordan dette fungerer. Trenger på ingen måte ha alt klart til bursdagen hennes selv om dere gir det i bursdagsgave, ta henne med. Anonymkode: 3fb59...db4 Jeg kjenner flere som har hatt kort klar til tiårsdagen, så det var igrunn det jeg ønsket. Men kan jo ta henne med i banken også 😊 Anonymkode: cacd9...352
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #10 Skrevet 11. desember 2018 Vår yngste fikk kort som 8-åring (nesten 9 år), banken vår har ikke aldersgrense. Hun har ikke med bilde, det får de ikke før de blir 13 år og går over til ungdomskort. Det tok en ukes tid fra vi bestilte kortet til det kom i posten Anonymkode: 3b0ef...29f
**snuskeluska** Skrevet 11. desember 2018 #11 Skrevet 11. desember 2018 Tok en ukes tid hos oss. Vår sønn var 11 år da han fikk bankkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå