Gå til innhold

Hjelp! Ingen mens - negative tester!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver på tredjemann. Nå har vi vært ganske så aktive i tre måneders tid... 🙈 

Jeg pleier å kjenne EL ganske godt, men denne måneden kjente jeg ingenting. Har gått på provera, så tenkte derfor kanskje at det ble noe kluss med EL, og at det ikke ble noe denne måneden.

Men nå sitter jeg her, da. Mensen er tre dager forsinket, ingen spotting, som jeg pleier å ha to-tre dager før mens, og får blendahvite tester. 

Vet ikke helt hva jeg lurer på egentlig, vil kanskje bare lufte litt frustrasjon. Men har noen erfaring med å teste positivt sent f.eks? 

Anonymkode: dbd1b...14e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du ikke har hatt el siden du ikke har kjent den? Mulig den har blitt forsinket? 

Har du prøvd el- test? 

Er g-test negativ er den negativ til den blir positiv og du er gravid. 

Anonymkode: c67ff...e40

Skrevet

Kan jo hende eggløsningen er litt forsinket denne måneden, om du har tatt medisiner som klusser med syklusen?

Jeg har fire barn, og veldig regelmessig syklus. Mensen kommer hver fjerde torsdag liksom, aldri noe tull der.

Men da jeg prøvde på nr tre skjedde noe rart. En måned fikk jeg ikke mensen, og hadde negative tester. Det har aldri skjedd hverken før eller siden, men 5-6 dager etter at jeg skulle hatt mensen ble testene svakt negative. Jeg ble nervøs for alt mulig, men det satt et foster der altså. Jeg fikk en jente etter 9 mnd som var helt frisk.

Jeg må ha hatt en sen eggløsning den måneden, har ingen annen forklaring, men baby ble det.

Anonymkode: a13a0...995

Skrevet

Enten har du ikke hatt eggløsning, eller så er den forsinket. Eller så er du gravid. Vent å se

Anonymkode: e2ee7...0f1

Skrevet

Ja, det er jo strengt tatt ikke noe annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp, men tålmodighet er ikke my strongest suit... 🙈 

Om ikke annet kunne ihvertfall mensen dukket opp, så vi kunne prøvd videre! 

Jeg er kvalm, har ømme pupper, massevis av murringer, men altså ingen positive tester. Ville jo også være veldig rart med masse symptomer uten at kroppen produserer HCG. 

Klør meg i hodet litt til... 🤔

Anonymkode: dbd1b...14e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er jo strengt tatt ikke noe annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp, men tålmodighet er ikke my strongest suit... 🙈 

Om ikke annet kunne ihvertfall mensen dukket opp, så vi kunne prøvd videre! 

Jeg er kvalm, har ømme pupper, massevis av murringer, men altså ingen positive tester. Ville jo også være veldig rart med masse symptomer uten at kroppen produserer HCG. 

Klør meg i hodet litt til... 🤔

Anonymkode: dbd1b...14e

Hadde masse symptomer alle mnd før den mnd det slo positivt ut, eneste jeg merket var at mensen var sein så symptomer er ikke nødvendigvis graviditetssymptomer,  men pms-symptomer eller el-symptomer. At kroppen lurer deg litt nå som dere prøver. Men du har begynt på noe hormoner? Er ikke det som gjør at du føler alt ekstra? 

Anonymkode: c67ff...e40

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde masse symptomer alle mnd før den mnd det slo positivt ut, eneste jeg merket var at mensen var sein så symptomer er ikke nødvendigvis graviditetssymptomer,  men pms-symptomer eller el-symptomer. At kroppen lurer deg litt nå som dere prøver. Men du har begynt på noe hormoner? Er ikke det som gjør at du føler alt ekstra? 

Anonymkode: c67ff...e40

Tjo, ja, det kan jo hende, men jeg hadde kun en proverakur på ti dager, og det begynner å bli mange uker siden.. 

🤔

Anonymkode: dbd1b...14e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...