Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Jeg og mannen snakker om å gå fra hverandre. Har lenge hatt det vanskelig i forholdet, men har ikke blitt særlig bedre til tross for at vi aktivt har gått inn for å prøve få det til å fungere. Saken er nå den at vi har to barn på 3 og 4 år. Mannen er fra plassen vi bor på nå, mens jeg opprinnelig er fra andre kanten av landet. Jeg har ingen familie og få venner, så tror det kommer å bli vanskelig for meg å bli boende her. Problemet mitt er nå at jeg jobber turnus, og det er vanskelig for meg å få en dagtidsjobb. Jeg klarer ikke se at dette skal fungere med to små. Jeg kan ikke kreve at mannen skal stille opp til en hver tid, ikke har jeg familie og jeg føler jeg kommer til å bli veldig alene. Mannen og jeg samarbeider foreløpig veldig godt og er gode venner til tross for at ting ikke fungerer til at forholdet kommer til å bevares. Jeg vet han vil være der for meg, men føler ikke jeg kan kreve at han stiller opp hele tiden. Vi har diskutert svært mye hvordan vi skal gjøre det både med barna og med meg og min jobb. Noen andre som har vært i lignende situasjon, og hvordan løste dere det? Anonymkode: 79ffc...d95
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Jeg ble 100% alene og brukte tiden med overgangsstønad på å ta en annen utdanning. Turnus ville ikke ha gått. Anonymkode: 4491e...5af
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Hvis du jobber turnus og han jobber dagtid, så kan vel du ha barna når turnusen din tillater det og han ha de ellers? Anonymkode: 529ca...95f
Virre Vips Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 Kan du ikke forvente at han stiller opp for egne barn?!?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 Jeg gikk ned til 80% stilling slik greier jeg fint å ha barna 50/50. Jeg går i 6 ukers turnus i tillegg så det ble faktisk litt klipp og lim i rettssaken for å få det til å gå opp i opp. Men da kan du ikke flyttet til andre kanten av landet det sier seg jo selv! Anonymkode: 6ad63...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå