Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 I løpet av mine 9 1/2 år som mamma, og som myndig har jeg kun blitt invitert til en dugnad. Har forstått det sånn at dette ikke er vanlig. Er ingen dugnad i barnehagene her i kommunen. Kun vært en gang på skolen. Som klassekontakt må man stille på ett opplegg i løpet av skoleåret. Ingenting på 17. mai eller noe, bortsett fra fanebæring. Hvordan er det med dere, og bor dere på et stort eller lite sted? Lite sted her, men stor skole. Anonymkode: 06a3d...ae8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Lite sted her, dugnad i borettslaget fire ganger i året, dugnader på aktiviteter ungene går på (alt fra to til seks ganger i året, og for den klassen som ordner 17.mai- her er det 7.klasse. Ellers er det «smådugnader» ved avslutninger på skolen, men klassene deles da i fire grupper, hver gruppe har ansvar for ett arrangement hver ila skoleåret (juleavslutning, sommeravslutning, spillkveld i klasserommet, filmkveld i klasserommet). Anonymkode: 6cdc7...d28
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Mye dugnad både med arrangementer på skolen og i idrett. Hyggelig og man blir kjent med foreldre i klassen til barna. Er med på ca 20-30 i året Anonymkode: 19a93...93c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 Legger ned ekstremt mange timer dugnadsarbeid pr år. Mesteparten av det er svært lystbetont, mens litt er ufattelig irriterende. Anonymkode: c8c6d...de0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 To ganger i året i barnehagen. En gang i året på skolen for rydding o.l. Litt baking og kiosk for fau av og til, men ikke hvert år Ganske mye i håndballen Litt mindre i fotballen Fire ganger i året med turninga Anonymkode: acd6c...027
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #6 Skrevet 10. desember 2018 Nå har jeg kun barn i bhg og der er det 1 dugnad på våren. Ingen dugnader i allidrett og i turntrening sitter jeg i styret. Anonymkode: 67923...a0e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #7 Skrevet 10. desember 2018 to ganger i året bare Anonymkode: b8cc9...bea
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #8 Skrevet 10. desember 2018 En gang i året i borettslaget, jevnlige vakter på stevner i idrettene ungene driver med, årlig i bhg da de gikk der, stor dugnad til tiendeklassetur på skolene, loppemarked i korpset med henting og sortering i ukene før og vakter på selve markedet, samt vareopptelling i butikker. Anonymkode: 3313f...318
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #9 Skrevet 10. desember 2018 To dugnader i borettslaget, ellers ingen. Fire timer i året, med andre ord. Anonymkode: 533d7...7fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå