Gå til innhold

🎅🏽 Hva legger dere i julestrømpa til barna i år? 😁


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Julesnop, klementin og en julekake eller 2. Muligens 1 (jule)film i en pakke til begge fra nissen. 

Muligens julehefte i år siden eldste har begynt på skolen og syns det er gøy å lese 😊

Anonymkode: 95973...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du føler det blir det samme hvert år - kjære deg da er det jo en tradisjon! 

Er en av forventningene rundt jul at det blir sånn og sånn og sånn på julaften. Akkurat som f.eks noen MÅ se askepott og reisen til julestjernen på julaften 😉 

Anonymkode: 95973...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julehefte, mandarin og snop, varier litt på snopet men kjøper jo det ungene liker.

Det er tradisjon og ungene elsker det :)

Anonymkode: b6b81...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godteri, pepperkake og en gave med ny pysj! Fast tradisjon hver jul. Julegaver får de på kvelden.

Anonymkode: 7e204...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok et blad (litt små enda, så et blad med oppgaver og masse klistremerker er nok tingen), og godteri. Blir nok ikke voldsomt mye, da unga syns det blir nok godteri i jula 🙈 Kommer alltids noe fra besteforeldre, onkler og tanter osv. 

Anonymkode: 37191...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gi meg noen tips. Føler at det blir det samme hvert år 🙈

Anonymkode: 13547...811

Gjør det noe at det er det samma de, det er jo bare 1 gang i året tross alt. Jeg tenker det er en fin tradisjon at det er noe av det samme hvert år. Jeg husker godt min egen julestrømpe med mandarin, marsipan og et nytt juleblad :)

Anonymkode: b2cd3...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse godteri, en liten pose gullfisk - det samme hvert år. I pakke nr. 24 er det alltid en pysj. Også det samme hvert år😉

Anonymkode: e1e2d...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, Anonym bruker said:

Gi meg noen tips. Føler at det blir det samme hvert år 🙈

Anonymkode: 13547...811

Min får i strømpa :

Klemtin

Julesokker

et donald blad

kinderegg

flax lodd

paw patrol båten ( den blir nok en pakke ved siden av )

han blir 6

Anonymkode: 19336...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greide ved et uhell, å sy litt store strømper, så jeg fyller strømpa med snop, blader, klementiner og «frokost» (knekkebrød, nøtter, smoothie og lignende ting). Og kanskje en pakke. Ullsokker eller pysj eller en film eller noe i den duren. 

Anonymkode: 93345...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, og så får barna en julekule eller annen juletrepynt. Fra Georg Jensen eller noe sånt. Litt ordentlige og fine, som de kan ha med seg når de engang skal flytte hjemmefra. 

Anonymkode: 93345...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et julehefte, litt snop og et par gode sokker. Det samme vært år. De siste årene har det også fulgt med et flakslodd, og det blir det sikkert i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puslespill av en julenisse,kinder julenisse,juletre med sjokoladekuler inni,en kjærlighet på pinne,Peez med dinosaurfigur, en drops-eske,en julefilm,kanskje en sånn billig julebok fra butikken ettersom han ikke interesserer seg for julehefte.

Anonymkode: 00e1f...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et julehefte, en koseelg og en skumnisse. Det ene barnet mitt blir skikkelig kvalm av mye godteri - kan spy - så vi overfodrer ikke med godteri før frokost.

Anonymkode: f1bbd...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et julehefte, en koseelg og en skumnisse. Det ene barnet mitt blir skikkelig kvalm av mye godteri - kan spy - så vi overfodrer ikke med godteri før frokost.

Anonymkode: f1bbd...6bb

Her har vi regel om at barnet må spise minst en skive før han får spise noe fra julestrømpen å det har fungert veldig bra.

Anonymkode: 00e1f...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her har vi regel om at barnet må spise minst en skive før han får spise noe fra julestrømpen å det har fungert veldig bra.

Anonymkode: 00e1f...2bc

Hvorfor så streng den ene dagen i året?

Anonymkode: 6caff...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor så streng den ene dagen i året?

Anonymkode: 6caff...619

Fordi det ene året vi ikke gjorde det så kastet han opp etter to tygg av en sjokolade.Etter vi innførte at han måtte spise en skive først så har han ikke kastet opp.

Anonymkode: 00e1f...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...