Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Noen her som har gått skole/tatt nettstudier med en så og si nyfødt baby? Hvordan gikk det? Anonymkode: c62b7...558
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 Jeg fikk baby under studietiden (nettbasert og samlingsbasert), fordelene var at jeg hadde mammaperm fra jobb, rolig baby. Styr under eksamen og praksis da jeg ammet, og han nektet å ta flaske, ble fort ufokusert under undervisning om babyen var våken. Anonymkode: 182f6...0e0
Pobie Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Jeg er student og har en toåring og 6 mnd gammel baby. Ble gravid helt i begynnelsen på studiet. Hvis du ikke har andre barn er det egentlig helt greit å studere med baby. De sover mesteparten av døgnet. Selv nå som hun er 6 mnd sover hun 12 timer om natten og totalt 3-3,5 timer i løpet av dagen. Selv når hun er våken er hun enkel, kan legges på gulvet eller i vippestol og sitte i samme rom og leke for seg selv mens jeg studerer. Det er når de blir litt eldre og sover mindre og må passes mer på pga de kryper/går at studiene blir vanskelige. Å studere med en 1-2 åring i hus er mye mer krevende enn med nyfødt baby.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 Har fått to barn som student, men har heldigvis tatt permisjon med begge. Begge fødslene endte i hasteks og etter siste fikk jeg sepsis av morkakerester i livmoren og ble veldig dårlig. Første hadde kolikk de første 3 mnd. Jeg hadde ikke klart å hoppe rett tilbake på skolebenken og samtidig få greie karakterer. Skolen vil fortsatt være der etter et år. Babyen vokser og utvikler seg hver dag, storkoste meg hjemme med baby et helt år😊 Anonymkode: 7733e...04e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 Vi fikk baby mens jeg studerte. Jeg var hjemme 2 mnd før et nytt semester startet. Da tok min mann permisjon. Det gikk fint. Kunne ikke studert om han ikke hadde permisjon. Anonymkode: 87388...068
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #6 Skrevet 10. desember 2018 Jeg tok deltidsstudier mens jeg hadde baby. Ikke veldig effektiv lesing med an baby på 3mnd som ikke sov lenge av gangen og som ikke ville ligge alene å leker på gulvet... Det var heldigvis er lite studie jeg tok, så jeg leste på kvelden mens pappaen passet babyen. Og babyer har ingenting i forelesninger å gjøre, så hvis du har undervisning du må være med på, bør du skaffe barnevakt for å ikke forstyrre de andre. Anonymkode: bb996...93e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå