Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Vil ikke legge så mye om hva, men handler om sykdom, venner, kjæreste osv. Alt føles tungt, føler meg nummen og lei meg. Egentlig ikke lyst å stå opp i morgen. Måtte bare lufte det litt her. Noen som har følt det sånn og det har snudd og følt glede igjen? Anonymkode: fd234...0b8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 Vanskelig å svare med så lite informasjon. Anbefaler deg å ta kontakt med fastlege for samtaler dersom det vedvarer. Anonymkode: e5856...1bf
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #3 Skrevet 9. desember 2018 Forstår det, men vil ikke blir gjenkjent dersom jeg forklarer mer. Takk for svar hvertfall. Anonymkode: fd234...0b8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 Men er du bare generelt lei? Som i deprimert? Eller er det omstendigheter rundt som gjør det ekstra ille akkurat nå? Anonymkode: bd0f8...252
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 Jeg har i dag lært at herbalife hjelper mot alt 🙄 Anonymkode: 3112c...aaf
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #6 Skrevet 9. desember 2018 Er en del omstendigheter som gjør ting ille nå og en ting har ikke komt alene. Så er dessverre deppet og ganske lei og ser ikke noe lyspunkt akkurat nå. Anonymkode: fd234...0b8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #7 Skrevet 10. desember 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Er en del omstendigheter som gjør ting ille nå og en ting har ikke komt alene. Så er dessverre deppet og ganske lei og ser ikke noe lyspunkt akkurat nå. Anonymkode: fd234...0b8 Det kommer jo helt an på situasjonen. Jeg har vært deprimert i 5 år, det har ikke gått over fordi problemene har kommet som perler på en snor (ptsd, mobbing i barnehagen, blodpropp, mugg og andre gigantiske feil i boenhet, allergi, økonomisk krise, andre kroniske sykdommer). Noen ting er det helt naturlig å bli deprimerte av. Anonymkode: 6e960...37a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #8 Skrevet 10. desember 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har i dag lært at herbalife hjelper mot alt 🙄 Anonymkode: 3112c...aaf Aaaaaahahahahaha!! Anonymkode: 94a36...44d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #9 Skrevet 10. desember 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Aaaaaahahahahaha!! Anonymkode: 94a36...44d Jo det er helt sant! Snart driver halve bygden på med dette. Og samtlige legger stadig vekk ut Facebook og Instagram innlegg om hvor fantastisk dette er og alt hva dette hjelper for. Psykiske problemer, fysiske problemer, spiseproblemer, vektproblemer, energiboost osv. 😂 Det er jo heeelt fantastisk! Anonymkode: 3112c...aaf
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #10 Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jo det er helt sant! Snart driver halve bygden på med dette. Og samtlige legger stadig vekk ut Facebook og Instagram innlegg om hvor fantastisk dette er og alt hva dette hjelper for. Psykiske problemer, fysiske problemer, spiseproblemer, vektproblemer, energiboost osv. 😂 Det er jo heeelt fantastisk! Anonymkode: 3112c...aaf Massesuggesjon for enkle hjerner. Anonymkode: ecca2...8ba
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #11 Skrevet 10. desember 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kommer jo helt an på situasjonen. Jeg har vært deprimert i 5 år, det har ikke gått over fordi problemene har kommet som perler på en snor (ptsd, mobbing i barnehagen, blodpropp, mugg og andre gigantiske feil i boenhet, allergi, økonomisk krise, andre kroniske sykdommer). Noen ting er det helt naturlig å bli deprimerte av. Anonymkode: 6e960...37a Hei! Dette er som meg, bare med andre "smeller" enn deg, dvs sykdom og økonomisk krise er blant sakene da, men det har bare pøst på med nye ting hele tiden og det er aldri en pause! Jeg er så sliten og lei, og vet snart ikke hvor jeg skal snu meg. Dette påvirker selvsagt mitt liv, og de jeg lever med, og jeg er inni en evigvarende depresjon, med litt angst på toppen, som er en følge av alt det som skjer rundt meg. Jeg går til behandling, men føler det er feil behandling for min del, og jeg bruker antidepressiva, men jeg vil så gjerne ut av alt dette! Så jeg lurer på hvilke strategier du evt bruker?😊 Anonymkode: 207d8...12e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå