Gå til innhold

Hva synes mannen din om denne jakken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er jo ganske 

Anonymkode: facfe...4cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke et merke jeg ville ha brukt var svaret, mannen er partner i et stort advokatfirma i Oslo

Anonymkode: e3619...9a6

Gjest Marihønne
Skrevet (endret)

Syns den var stilig :) Ikke for øynefangene til å ikke kunne bruke til hverdags, samtidig som den er fin nok til å bruke utenpå finere klær.  

Ps: burde nevne at samboer bruker en del fra samme merke 😅

Endret av Marihønne
Skrevet

Han likte den godt. Ingeniør.

Anonymkode: 9b807...b53

Skrevet

«Ikke så veldig fin»,var svaret jeg fikk.Finere når den var på enn når den bare hang😊

Skrevet

Mannen min sier: «Jeg har ingenting imot den jakken.»

Skrevet

Han syns den var ganske stilren, men var litt usikker siden den så veldig fin ut på modellen, men ikke like fin på bilde av bare den, så litt usikker på om den vil være like fin på alle

Anonymkode: 5686e...88c

Skrevet

Tja.... svarte mannen min. 

Anonymkode: 7ece4...49f

Skrevet

Mannen min kunne brukt den på fritiden, men ikke på jobb, sier han. Han jobber i kommunikasjonsbransjen. 

Anonymkode: dd9b1...e56

Skrevet

Øøø kjip var svaret her. He he men så er mannen min litt snobb når det gjelder klær og

Anonymkode: 4cbf7...748

Skrevet

Butikken jeg jobber i selger denne jakken. Den er utrolig fin og av god kvalitet.

Anonymkode: 74e54...13c

Skrevet

Grei jakke å bruke til/fra jobb, var svaret jeg fikk.

Anonymkode: aed9d...d4d

Skrevet

Litt for lang og helt feil merke.

Anonymkode: c5b22...cb2

Skrevet

Min likte den ikke så godt

Jeg skjønner ikke hvorfor dere skriver hva mannen deres jobber med, det har vel ikke noe å si. Lurer på om ikke jeg og skal begynne å svare yrket mitt når folk spør ang klær. Jeg liker kjolen, er sykepleier

Anonymkode: 3e236...aa1

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor dere skriver hva mannen deres jobber med, det har vel ikke noe å si. Lurer på om ikke jeg og skal begynne å svare yrket mitt når folk spør ang klær. Jeg liker kjolen, er sykepleier

Jeg svarte, med mannens yrke, fordi mange yrker har en viss kleskode, eller en forventning om hvordan de ansatte representerer bedriften.

Siden mannen min svarte at han ikke ville brukt jakka på jobb, men at den ser helt ok ut til fritidsbruk, så mener jeg at det er relevant hva slags jobb han har. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ha ha 😂😂 Samme tenkte jeg.

Anonymkode: 16ea5...e0a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg svarte, med mannens yrke, fordi mange yrker har en viss kleskode, eller en forventning om hvordan de ansatte representerer bedriften.

Siden mannen min svarte at han ikke ville brukt jakka på jobb, men at den ser helt ok ut til fritidsbruk, så mener jeg at det er relevant hva slags jobb han har. 

Men «advokat og partner i et stort advokatfirma» ? 😂

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ville du svart hva jobben din var hvis ei her spurte om hva vi synes om en bukse?

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men «advokat og partner i et stort advokatfirma» ? 😂

Det var vel for å signalisere at Jean Paul er et «wanna be snobb»-merke😉

Anonymkode: f91e4...297

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...