Gå til innhold

Er det noen som synes at dette er pent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.dagbladet.no/kjendis/det-er-utrolig-ekkelt-og-ubehagelig-de-star-utenfor-og-skriker-navnet-mitt/70346104

Leppene hennes. Jeg forstår at hun synes det er fint selv, men tenker at man ofte blir blind for eget ansikt. Er det egentlig noen som synes det er pent? Jeg synes selv fyldige lepper er flott, men slike lepper gir ikke et fyldig og sensuelt inntrykk - det ser ut som om hun skjærer en slags grimase. Men noen må vel også like det? 

Ja, jeg vet at det er en ekte person jeg kritiserer, men hun har selv valgt et ekstremt utseendefokus, og dette er ikke noe hun er født med og derfor ikke kan noe for. Ville aldri ha kritisert noens naturlige ansikt!

Anonymkode: 581e2...3bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stygt, stygt, stygt. 

Anonymkode: 8cc86...8e3

Skrevet

synes ikke leppene hennes er så ille

Anonymkode: 8664c...711

Gjest Marihønne
Skrevet

Synes oppførselen er mye mer kritikk verdig.. Når hun lager en sang om hvordan andre er "stygge, feite og bleike" og får hundrevis av unge mennesker til å se opp til ren mobbing i media. 

Skrevet

Det ser ut som om hun har en allergisk reaksjon

Anonymkode: 129ef...f96

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det ser ut som om hun har en allergisk reaksjon

Nå scrollet jeg litt lenger ned, og herregud hva er det hun har på seg, white trash

Skrevet
42 minutter siden, Marihønne skrev:

Synes oppførselen er mye mer kritikk verdig.. Når hun lager en sang om hvordan andre er "stygge, feite og bleike" og får hundrevis av unge mennesker til å se opp til ren mobbing i media. 

Det er jeg helt enig i. 

Skrevet

Bildet på topp er mer resultat av stygg leppestift. På bilde nr.2 synes jeg leppene er fyldige og fine.

Anonymkode: 6b0d4...473

Skrevet

Hele dama er bare ekkel.

Anonymkode: 88f31...39d

Skrevet
På 9.12.2018 den 17.39, Anonym bruker skrev:

Bildet på topp er mer resultat av stygg leppestift. På bilde nr.2 synes jeg leppene er fyldige og fine.

Leppene blir jo ikke bulkete av stygg leppestift.. At unge jenter synes dette er fint er over min forstand. Det ser rett og slett helt for jævlig ut.

Anonymkode: 6a223...bfa

Skrevet
På 9.12.2018 den 17.39, Anonym bruker skrev:

Utrolig at man kan se så forskjellig på det. Jeg synes det ser ut som hun har en allergisk reaksjon, de ser hovne ut

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig at man kan se så forskjellig på det. Jeg synes det ser ut som hun har en allergisk reaksjon, de ser hovne ut

Allergisk reaksjon er den beste beskrivelsen jeg har hørt. Det ser ut som en voldsom opphovning. Ikke fyldig, bare oppsvulmet.

Skrevet
10 hours ago, Anonym bruker said:

Hele dama er bare ekkel.

Anonymkode: 88f31...39d

lik deg da

Anonymkode: 8664c...711

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...