Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Og som kan fortelle hvordan det er å bo der med barn? Hvordan er miljøet på barnehagene og skolene? Og hvilket området et best? Anonymkode: 2699d...9c8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 Lier er en stor kommune, og det er stor forskjell på for eksempel Sjåstad og Lierskogen. Hvor i Lier tenker du? Anonymkode: d8ef8...d59
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #3 Skrevet 9. desember 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lier er en stor kommune, og det er stor forskjell på for eksempel Sjåstad og Lierskogen. Hvor i Lier tenker du? Anonymkode: d8ef8...d59 Tenker på Tranby og Lierskogen :-) Anonymkode: 2699d...9c8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenker på Tranby og Lierskogen 🙂 Anonymkode: 2699d...9c8 Jeg bor på Lierskogen selv. Det er ikke som det en gang var her, prisene er ekstremt høye, men det er fint her i den forstand at det er mange barn, områder å leke på, rett ved skogen osv. Revy årlig, spennende greier i kulturkirka, og ja. Men skolen har noen utfordringer. Anonymkode: d8ef8...d59
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 Jeg er vokst opp på Tranby. Jeg vêr at det er mange som trives der. Jeg er fullstendig inhabil, for området var ikke helt bra på den tiden. Men jeg har venner som bor der med barn i dag, og trives bra. Det er bare et par ting å tenke på, og det er spesielt at barna dine bør drive på med en aktivitet (sport) Tilbudet er ikke så stort utenom det, og det er faktisk et lite stykke til andre ting. Så det er lett å falle utenfor der. Anonymkode: b2779...74e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #6 Skrevet 9. desember 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bor på Lierskogen selv. Det er ikke som det en gang var her, prisene er ekstremt høye, men det er fint her i den forstand at det er mange barn, områder å leke på, rett ved skogen osv. Revy årlig, spennende greier i kulturkirka, og ja. Men skolen har noen utfordringer. Anonymkode: d8ef8...d59 Hvilken skole er det? Og hvilke utfordringer? Anonymkode: 2699d...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå