Gå til innhold

Noen her som bor i Lier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som kan fortelle hvordan det er å bo der med barn? Hvordan er miljøet på barnehagene og skolene? Og hvilket området et best?

Anonymkode: 2699d...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lier er en stor kommune, og det er stor forskjell på for eksempel Sjåstad og Lierskogen. Hvor i Lier tenker du?

Anonymkode: d8ef8...d59

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lier er en stor kommune, og det er stor forskjell på for eksempel Sjåstad og Lierskogen. Hvor i Lier tenker du?

Tenker på Tranby og Lierskogen :-)

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker på Tranby og Lierskogen 🙂

Jeg bor på Lierskogen selv. Det er ikke som det en gang var her, prisene er ekstremt høye, men det er fint her i den forstand at det er mange barn, områder å leke på, rett ved skogen osv. Revy årlig, spennende greier i kulturkirka, og ja. Men skolen har noen utfordringer.

Skrevet

Jeg er vokst opp på Tranby. Jeg vêr at det er mange som trives der. Jeg er fullstendig inhabil, for området var ikke helt bra på den tiden. Men jeg har venner som bor der med barn i dag, og trives bra.

Det er bare et par ting å tenke på, og det er spesielt at barna dine bør drive på med en aktivitet (sport) Tilbudet er ikke så stort utenom det, og det er faktisk et lite stykke til andre ting. Så det er lett å falle utenfor der. 

Anonymkode: b2779...74e

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bor på Lierskogen selv. Det er ikke som det en gang var her, prisene er ekstremt høye, men det er fint her i den forstand at det er mange barn, områder å leke på, rett ved skogen osv. Revy årlig, spennende greier i kulturkirka, og ja. Men skolen har noen utfordringer.

Hvilken skole er det? Og hvilke utfordringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...