Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 I går oppdaget jeg en rund, litt lyselilla jevn rund flekk på den ene puppen. Har en annen svak rund lysebrun føflekk en lillefinger i mellom, og når jeg sammenligner fargen er den jeg oppdaget i går mer svak lilla. Fargen ser jevn ut, den er glatt og nesten helt rund. Ingen kløe, ikke blod osv. Ca. 3 mm. Det er ikke kirsebærflekk Begynte å lure på om det kanskje kunne ha noe med hormonspiralen jeg satte i for fem dager siden, men den skal vel kun påvirke lokalt. Kanskje noen her vet? Har selvfølgelig bestilt meg time til lege. Takker for svar :) Anonymkode: 9525b...a4a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: I går oppdaget jeg en rund, litt lyselilla jevn rund flekk på den ene puppen. Har en annen svak rund lysebrun føflekk en lillefinger i mellom, og når jeg sammenligner fargen er den jeg oppdaget i går mer svak lilla. Fargen ser jevn ut, den er glatt og nesten helt rund. Ingen kløe, ikke blod osv. Ca. 3 mm. Det er ikke kirsebærflekk Begynte å lure på om det kanskje kunne ha noe med hormonspiralen jeg satte i for fem dager siden, men den skal vel kun påvirke lokalt. Kanskje noen her vet? Har selvfølgelig bestilt meg time til lege. Takker for svar Anonymkode: 9525b...a4a Hvor er den plassert? Jeg hadde en slik på siden, deg viste seg å være et lite blåmerke etter spilen på bh’en Anonymkode: c55ae...01a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #3 Skrevet 9. desember 2018 Jeg har en slik flekk og. Hatt den i åresvis, aldri sjekket hva det er. Tror ikke det er noe farlig. Anonymkode: 5ecf4...315
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor er den plassert? Jeg hadde en slik på siden, deg viste seg å være et lite blåmerke etter spilen på bh’en Anonymkode: c55ae...01a Takk for svar. Den ligger ca. 2 cm. over areola. Den vises ikke når jeg har på bh. Synes nesten at den har bleknet litt siden i går, men jeg vet ikke. Anonymkode: 9525b...a4a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en slik flekk og. Hatt den i åresvis, aldri sjekket hva det er. Tror ikke det er noe farlig. Anonymkode: 5ecf4...315 Takk for svar:) Har den hatt samme farge og form også? Hi Anonymkode: 9525b...a4a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #7 Skrevet 9. desember 2018 Eller sugemerke Anonymkode: 694f5...8e0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #8 Skrevet 9. desember 2018 Nei, det er nok ikke det. Hi. Anonymkode: 9525b...a4a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #9 Skrevet 9. desember 2018 Det kan være brystkreft, også. Har du undersøkt deg selv i det siste? Om det ikke er en kul under flekken er det nok muligens en liten blåveis Anonymkode: f1b27...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå