Gå til innhold

Rund og svak lyselilla flekk på puppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går oppdaget jeg en rund, litt lyselilla jevn rund flekk på den ene puppen. Har en annen svak rund lysebrun føflekk en lillefinger i mellom, og når jeg sammenligner fargen er den jeg oppdaget i går mer svak lilla. Fargen ser jevn ut, den er glatt og nesten helt rund. Ingen kløe, ikke blod osv. Ca. 3 mm. Det er ikke kirsebærflekk

Begynte å lure på om det kanskje kunne ha noe med hormonspiralen jeg satte i for fem dager siden, men den skal vel kun påvirke lokalt.

Kanskje noen her vet? Har selvfølgelig bestilt meg time til lege.

Takker for svar :)

Anonymkode: 9525b...a4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I går oppdaget jeg en rund, litt lyselilla jevn rund flekk på den ene puppen. Har en annen svak rund lysebrun føflekk en lillefinger i mellom, og når jeg sammenligner fargen er den jeg oppdaget i går mer svak lilla. Fargen ser jevn ut, den er glatt og nesten helt rund. Ingen kløe, ikke blod osv. Ca. 3 mm. Det er ikke kirsebærflekk

Begynte å lure på om det kanskje kunne ha noe med hormonspiralen jeg satte i for fem dager siden, men den skal vel kun påvirke lokalt.

Kanskje noen her vet? Har selvfølgelig bestilt meg time til lege.

Takker for svar :)

Hvor er den plassert?

Jeg hadde en slik på siden, deg viste seg å være et lite blåmerke etter spilen på bh’en

Anonymkode: c55ae...01a

Skrevet

Jeg har en slik flekk og. Hatt den i åresvis, aldri sjekket hva det er. Tror ikke det er noe farlig.

Anonymkode: 5ecf4...315

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor er den plassert?

Jeg hadde en slik på siden, deg viste seg å være et lite blåmerke etter spilen på bh’en

Anonymkode: c55ae...01a

Takk for svar. Den ligger ca. 2 cm. over areola. Den vises ikke når jeg har på bh. Synes nesten at den har bleknet litt siden  i går, men jeg vet ikke. 

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en slik flekk og. Hatt den i åresvis, aldri sjekket hva det er. Tror ikke det er noe farlig.

Anonymkode: 5ecf4...315

Takk for svar:) Har den hatt samme farge og form også?

Hi

Skrevet

Blåmerke

Anonymkode: 694f5...8e0

Skrevet

Eller sugemerke

Anonymkode: 694f5...8e0

Skrevet

Nei, det er nok ikke det. 

Hi.

Skrevet

Det kan være brystkreft, også. Har du undersøkt deg selv i det siste? Om det ikke er en kul under flekken er det nok muligens en liten blåveis :)

Anonymkode: f1b27...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...