Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Luvabella dukken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den noe for en jente på 8 år?😊

Anonymkode: 26317...42c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leker åtteåringen din med dukker?

Min gjør ikke det, så for henne hadde det ikke vært noe vits. Men venninnen min sin datter lekte med dukker til hun var rundt 10 og hadde sikkert digget denne da hun var åtte.

Anonymkode: 3f41f...5a2

Skrevet

Googlet akkurat ... ser ut som Chuckie har fått en lillesøster 😱

Spøk til side, er ikke åtteåringen litt stor til dukker? 

Skrevet
4 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Dette er faen meg noe av det tristeste jeg ser!! Barn har ikk tid og vett til å være barn lengre, og de få som har det tør ikke på grunn av trangsynte voksne! Min eldste var 8 år da et av søsknene fikk en leke i bursdagsgave i fjor, og hvisket forsiktig til meg om det var greit at hun lekte med den eller om de andre kom til å se dumt på henne da. Åtteåringer er faktisk ganske små! Hvorfor skal vi voksne ta fra de den barnlige gleden? For at verden en dag skal bli full av snerpete mennesker som ikke finner glede i noe? 

Anonymkode: ffa0d...897

Skrevet

Takk for svar😊 

Datteren min er 7 år (blir 8 tidlig neste år) og leker ikke så mye med dukker lenger, mer med Barbie. Men, akkurat denne Luvabella dukken synes hun jo (som sikker flere på hennes alder) er veldig spennende pga den virker så livaktig😊 Jeg selv er i tvil om å kjøpe den, da jeg tenker den fort kan bli kjedelig for henne, men så er det jo det hun ønsker seg da.

Anonymkode: 26317...42c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er faen meg noe av det tristeste jeg ser!! Barn har ikk tid og vett til å være barn lengre, og de få som har det tør ikke på grunn av trangsynte voksne! Min eldste var 8 år da et av søsknene fikk en leke i bursdagsgave i fjor, og hvisket forsiktig til meg om det var greit at hun lekte med den eller om de andre kom til å se dumt på henne da. Åtteåringer er faktisk ganske små! Hvorfor skal vi voksne ta fra de den barnlige gleden? For at verden en dag skal bli full av snerpete mennesker som ikke finner glede i noe? 

Anonymkode: ffa0d...897

Gratulerer med plass på «Landslaget i overreaksjon».

Hvis man skal legge ned såppas mye penger på en dukke, må det da være bedre å kjøpe en dukke som ikke er sykt skummel?

https://www.kaethe-kruse.de/de/puppen/

For ordens skyld: «Puppen» er «dukker» på tysk. 

Skrevet
3 timer siden, MammantilNurket skrev:

Hvorfor skulle en 8-åring være for stor til å leke med dukker?

Anonymkode: 7eecc...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...