Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Og når han er borte så merkes det så godt hvem det er som roter.. Hvordan er deres menn? Det er så halvgjort alt heeeele tiden!! Anonymkode: 25b95...d25
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 Tja, vi deler jo på det. Jeg tar det meste rundt klær og kjøkken og dilldall. Han tar bil, hage, måking, hund og gulvvask. Robotstøvsugeren tar støvsuging. Anonymkode: 3920a...208
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #3 Skrevet 9. desember 2018 Synd at du indirekte lider av den ekstreme machokulturen vi lever i. Det du beskriver han være svært vanskelig å komme ut av uten ekstern hjelp. Han trenger nok noen leksjoner og et oppfølgingsprogram om feministisk tankesett og væremåte. Hør om FVK kan sette opp et program for han da vel. Husk at det er han og ikke du som er årsak til problemet, og dermed skal ikke du føle skyld. Du har heller ikke noe ansvar for å løse problemet, men det har han. Lykke til! Anonymkode: 8a018...8df
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 Omvendt her. Han har tellekanter og innboksen er tom. Jeg kaster alt inn i klesskapet, slenger jakka mi på gulvet og har 4038 uleste mail. Et geni behersker kaos. 😛 God jul!!❤️❤️❤️ Anonymkode: 94c9d...e28
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 Mannen min rydder, vasker hus og vasker hus. Jeg er alminnelig ryddig av meg, men har gitt opp å vaske, han gjør det rett etterpå likevel. Anonymkode: 153fe...811
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #6 Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Mannen min rydder, vasker hus og vasker hus. Jeg er alminnelig ryddig av meg, men har gitt opp å vaske, han gjør det rett etterpå likevel. Anonymkode: 153fe...811 *vasker hus og vasker klær - skulle det stå. Anonymkode: 153fe...811
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #7 Skrevet 9. desember 2018 Samboeren min er også veldig rotete. Det sykeste er at han kan bli sååå oppgitt over egne barn sine rotete rom, mens hans side av rommet vårt har ikke blitt støvsuget eller vasket på evigheter, for det er bare rot og søppel der 🤢 Anonymkode: 90fe4...23f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #8 Skrevet 9. desember 2018 Han tror han rydder, men slenger bare alt et annet sted, feks på spisebordet og forventer at jeg skal ta det videre. Sånn som nå feks når JEG har pyntet til jul, slenger han ting som ligger på gulvet over pynten. Vi har tre små barn, så litt rot blir det hele tiden. Han skifter aldri sengetøy eller tørker støv, men er flink med klesvask(men jeg må rydde på plass igjen) og han rydder kjøkkenet bedre enn meg. Anonymkode: 6085a...5a0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #9 Skrevet 9. desember 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samboeren min er også veldig rotete. Det sykeste er at han kan bli sååå oppgitt over egne barn sine rotete rom, mens hans side av rommet vårt har ikke blitt støvsuget eller vasket på evigheter, for det er bare rot og søppel der 🤢 Anonymkode: 90fe4...23f 😂 du støvsuger og vasker kun «din side» av soverommet deres? Anonymkode: 8c704...88f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #10 Skrevet 9. desember 2018 9 hours ago, Anonym bruker said: Og når han er borte så merkes det så godt hvem det er som roter.. Hvordan er deres menn? Det er så halvgjort alt heeeele tiden!! Anonymkode: 25b95...d25 og jeg er LEI av alt klagingen på menn her ang rot Anonymkode: 31ac9...314
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #11 Skrevet 9. desember 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: 😂 du støvsuger og vasker kun «din side» av soverommet deres? Anonymkode: 8c704...88f Jaha! Alternativet er å rydde all dritten hans. Anonymkode: 90fe4...23f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2018 #12 Skrevet 9. desember 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Og når han er borte så merkes det så godt hvem det er som roter.. Hvordan er deres menn? Det er så halvgjort alt heeeele tiden!! Anonymkode: 25b95...d25 Sliter med det samme selv. Han har fått et eget rom. Så hiver bare klærne og rotet hans inn der og lukker døra. Anonymkode: 4d4fb...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå