Gå til innhold

Luksusdilemma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske blakk alenemor arvet 50.000 kr i dag! Masse ting jeg burde, men må nyte følelsen litt 😉

Hva ville DU brukt dem på? 

Anonymkode: 64968...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer og gratulerer❤ Jeg ville kjøpt meg en ullbukse fra Graveniid og noen ekstra julegaver til ungene. Resten til sparing😊 

Anonymkode: 4dcc4...c6f

Skrevet

Betalt alt jeg burde og ingenting annet. Rett og slett :) 

Anonymkode: 84b6f...f15

Skrevet

Om jeg fikk 50.000,- nå hadde jeg kjøpt en kul stol jeg ønsker meg. Hadde jeg hatt dårligere økonomi hadde jeg vært snusfornuftig.

Anonymkode: aadae...f62

Skrevet

Kjøpt meg en bil som faktisk går - og om det var penger til overs ville jeg gått til frisøren. Det er flere år siden sist.

Anonymkode: 8fbc5...3e0

Skrevet

Jeg hadde satt 20 000 på sparekonto, og brukt resten på gjeld

Anonymkode: d6dfb...5ed

Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde brukt 15 000 på oppussing av hagen, og resten på. nedbetaling av kredittkort 

Anonymkode: e0222...3b6

Skrevet

Jeg fikk akkurat 100.000 og har spart en del, også har jeg kjøpt ny sofa og ny TV.

Anonymkode: a9a21...ddf

Skrevet

Bruk 5000 på luksus, 25000 på bør, og spar 20000. 

Anonymkode: d18ce...3bb

Skrevet

Det spørs jo helt på din situasjon. Har du egen bolig? Har du bil? Har ungene det de trenger? Er du a'jour med regninger? Har du en bufferkonto?

Selv er jeg snusfornuftig, og ville sannsynligvis brukt litt for å komme meg a'jour om jeg ikke var det, og spart resten, kanskje i bsu hvis du ikke er for gammel til det.

Anonymkode: dd879...01e

Skrevet

Reist på korte turer siden jeg skal dø alikevel. Null gjeld å ta hensyn til. For ikke morgendagen igjen. 

Anonymkode: e6bc4...aa2

Skrevet
19 hours ago, Anonym bruker said:

Ganske blakk alenemor arvet 50.000 kr i dag! Masse ting jeg burde, men må nyte følelsen litt 😉

Hva ville DU brukt dem på? 

som alenemor hadde jeg ikke sløst bort noe, men hadde kun gått til ting man trengte

Anonymkode: 7513d...9e2

Skrevet

Det kommer litt an på hvem arven kom fra og om jeg hadde fått eller arvet noe annet fra personen som jeg hadde hatt som minne.

Hvis jeg ikke hadde noe spessielt fra personen ville jeg kjøpt et bilde, en fin julekule eller noe annet jeg kunne ta frem i mange år som minne.

Ellers tror jeg jeg ville satt dem i pensjonssparing.

Anonymkode: 68a71...756

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det spørs jo helt på din situasjon. Har du egen bolig? Har du bil? Har ungene det de trenger? Er du a'jour med regninger? Har du en bufferkonto?

Selv er jeg snusfornuftig, og ville sannsynligvis brukt litt for å komme meg a'jour om jeg ikke var det, og spart resten, kanskje i bsu hvis du ikke er for gammel til det.

Anonymkode: dd879...01e

Jeg har egen bolig (400.000 i lån) og Ok bil. Ajour med alle regninger og 20’ på buffer. 

Har brukt dem opp hundre ganger i fantasien! 

Mye som kan gjøres i boligen min, så det blir vel litt sparing og litt forbedring på bolig... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...