Gå til innhold

Hjelp!! Jeg har brukt scheriproct i uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei dere! 

Jeg fikk en hemoroide utvendig for ett par dager siden. Jeg hadde scheriproct salve her i huset fra før av. Så jeg sendte legekontoret en melding om jeg kunne bruke dette legemidlet. De sa JA. Så da har jeg brukt dette i hele dag... smørt 3 ganger. Og når jeg skal legge meg nå, begynner jeg å google.... da viser det seg at jeg ikke kan bruke dette forbaskadet legemiddlet før etter 3. Trimester!!! Nå er jeg sååå redd for at fosteret har tatt skikkelig skade :( Jeg stolte jo så klart på legen min. Er det noen her som har gjort det samme? Gikk det bra? Huff, jeg er så redd og får hvertfall ikke sove. Dette barnet er så ønsket :-( 

 

snufs...

Anonymkode: 89606...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hvis noen andre går på denne «smellen» vil jeg bare si at det GIKK HELT FINT :) Er i uke 12 nå, og alt ser kjempe fint ut på UL. Legen mener også at sheriproct er trygg å bruke i første trimester. Det står visst i legehåndboken. Men siden der ikke står noe om det på nettet, turte jeg ikke å gjøre det igjen. Har heller levd med smerten😅 men om duuu også skulle gå på denne her; Vit at det er helt trygt. Det gikk bra, det er visst ingen fare:-) 

Anonymkode: 89606...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...