Gå til innhold

Mamma er død😢


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma døde for 2,5 måneder siden og jeg savner henne så enormt. Hverdagen går sin gang med jobb og barnas aktiviteter mm, men bare det å ringe mamma for å fortelle henne om bitte små detaljer i hverdagen, le sammen og bare gi hverandre en klem.

Mamma fikk kreftdiagnose og døde 4 måneder senere.

Huff....bare et hjertesukk!

Anonymkode: 96f6f...a22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer

Anonymkode: cf407...73e

Skrevet

Mistet selv mamma som 14 åring, masse varme tanker til deg!!❤️

Anonymkode: 0836d...a0c

Skrevet

Trist og føler med deg ❤

Sorgen og savnet vil du ha med deg resten av livet, men det blir lettere etterhvert. Man lærer seg til å leve med det. Mistet selv min far alt for tidlig, og min søster ble kreftsyk og døde for snart 7 år siden. Hun ble kun 47 år. Det går ikke en dag uten jeg tenker på dem. 

Anonymkode: d6e4a...fa3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mamma døde for 2,5 måneder siden og jeg savner henne så enormt. Hverdagen går sin gang med jobb og barnas aktiviteter mm, men bare det å ringe mamma for å fortelle henne om bitte små detaljer i hverdagen, le sammen og bare gi hverandre en klem.

Mamma fikk kreftdiagnose og døde 4 måneder senere.

Huff....bare et hjertesukk!

Anonymkode: 96f6f...a22

Åh ❤️ hjerte mitt blør for deg. Mistet mamma i 2004 og det er et savn som er stort og leve med. Men det blir lettere med årene. Hold på de gode minne! Jeg velger på tro at hun er litt med meg så føler ikke at hun er helt ute av livet mitt. God klem

Anonymkode: c4fa5...15e

Skrevet

Stor klem ❤️ Sorgen er vond og voldsom. Etterhvert vil det heldigvis komme litt på avstand og heller komme tilbake i bølger enn å være overveldende hele tiden. Den blir nok aldri helt borte, men det blir mer levelig og de gode minnene blir mer fremtredende enn det store tapet ❤️ 

Skrevet

kondolerer. Men vær glad du hadde et sånt forhold til moren din, du hadde i allefall noe å miste. Det er kanskje en fattig trøst.

Anonymkode: a625a...30b

Skrevet

Jeg føler veldig med deg, HI ❤️

Pappa fikk kreft for 6 mnd siden, og jeg frykter at vi ikke får ha han med oss særlig nye lenger 😢 Verdens beste pappa! 

Anonymkode: ba187...b73

Skrevet

Kondolerer! Her døde pappa for fire uker siden og såret er fortsatt gapende og verkende. Vi vet jo at det blir bedre, men det kan være vanskelig å heve blikket❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...