Gå til innhold

Hund og katt klikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor sammen med typen og ei venninde. Jeg holder på å klikke vinkel.. katten er min og hunden er hennes... heile dagen gjemmer katten min seg fra hunden pga hunden knurrer og bjeffer etter han for ingen grunn stakkars katten min blir jagd og gneldra etter for ingen grunn om han først er nede gjemmer han seg for hunden og venninda mi sier bare: de får finne ut av det.... det er en liten papillon og katten er en stor gatemix. Hunden har ødelagt så mange leker til katten att jeg ikke har ord, sier jeg ifrå sier ho: jammen ho tar det som er på gulvet og katten tar hinna sine leike også? Noke som e sant men katten min ødlegger dem ikke! Jeg er redd for att katten min kjeme til å angripe hunden om ho venninda mi ikke steppa opp snart! Jeg har sagt klart ifra at jeg nekter å spleise på noka regning om katten bestemmer seg for å ta igjen! Det er mye annet men dette var kort oppsummert. HJELP! 

Anonymkode: 52ba6...177

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har type, hvorfor bor dere med henne da? 

Flytt ut, eller be hu flytte ut. 

Anonymkode: abae5...e0c

Skrevet (endret)

....

Endret av Marlen22
Skrevet
5 minutter siden, Marlen22 skrev:

Fordi vi sparer til egen leilighet og vi har denne leiligheten til sommer og tro meg når avtalen går ut så sette vi på spreng ut!!

Skrevet
8 minutter siden, Marlen22 skrev:

Skrevet
2 minutter siden, Marlen22 skrev:

Fordi vi sparer til egen leilighet og vi har denne leiligheten til sommer og tro meg når avtalen går ut så sette vi på spreng ut!!

Vil råde dere til å prøve å spare på en Annen måte, eventuelt forlenge sparetiden. Snakk med utleier og gjør en avtale. Dere hjelpe til med å leie ut leiligheten, mot at dere slipper å være der hele oppsigelsestiden.

For katten din vil mest sannsynlig ta igjen, og du blir nok bedt om å ta den regninga. 

Du og samboeren din uten at jeg vet, (men tror) sitter nok å diskuterer problemer dere har med henne ganske ofte. Ikke kast bort tid på det der. Kom dere ut. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil råde dere til å prøve å spare på en Annen måte, eventuelt forlenge sparetiden. Snakk med utleier og gjør en avtale. Dere hjelpe til med å leie ut leiligheten, mot at dere slipper å være der hele oppsigelsestiden.

For katten din vil mest sannsynlig ta igjen, og du blir nok bedt om å ta den regninga. 

Du og samboeren din uten at jeg vet, (men tror) sitter nok å diskuterer problemer dere har med henne ganske ofte. Ikke kast bort tid på det der. Kom dere ut. 

Vi diskuterte det no nettopp med henne va bare kjefting og barnsligheter fra henne, jeg og typen har diskutert det og vi vil ut men dinna landlorden er ett hendelse å ha med å gjør for å si det pent. Vi har heldigvis snart råd til en grei leilighet til bare oss. Jeg nekter 100% å betale noen regning på den hunden. Jeg vil ikke den hunden noe vondt men når ho sitte å diskutera ting andre hundeeigere gjør feil og ho gjør samme greiene så har jeg gitt opp...

Skrevet

Dere kan ikke ta som en selvfølge at hund og katt skal kunne bo sammen. Javisst går det av og til bra, men da er det noe som er jobbet for og gjerne fra de er valp og/ eller kattunge. 

Hunden eller katten må flytte. 

Anonymkode: f6551...3d3

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere kan ikke ta som en selvfølge at hund og katt skal kunne bo sammen. Javisst går det av og til bra, men da er det noe som er jobbet for og gjerne fra de er valp og/ eller kattunge. 

Hunden eller katten må flytte. 

Og det skal skje til sommer flytter vi alle ut. Vakje noe forventet men de gikk heilt greit ihop før vi alle flyttet inn sammen. Og ettersom den hunden har hjulpet venninda mi mye siden ho fikk han og jeg lovte dyrebeskyttelsen å gi han karen her ett evig hjem hos oss er det utelukket og selge eller gi bort

Skrevet

Heldigvis så får katten vartfall natta uten hunde-mas ettersom hunden sover på hennes rom.

Skrevet

Men hva tenker du at hun skal gjøre da? Hunden liker ikke katten og sier fra om det. Det er vel ikke så mye hun kan gjøre med den saken annet enn å flytte?

Og det samme gjelder dere, du må enten godta situasjonen som den er. Eller så må du si at dessverre - hunden din og katten min er helt krasj, så du må nok flytte. 

Anonymkode: 8b4be...d01

Skrevet

og dere har unger og? siden du er her inne

Anonymkode: 7aa05...501

Skrevet

Dersom det ikke er en løsning å flytte ut ennå, kan dere dele arealet mellom hund og katt med trappegrind i en døråpning. Katta kommer seg over, men siden det er den som blir jaget, gjør ikke det noe. De dyra kommer ikke til å finne ut av det av seg selv, men dere kan skjerme katten og dens leker. 

Skrevet
2 timer siden, Mostly Harmless skrev:

Dersom det ikke er en løsning å flytte ut ennå, kan dere dele arealet mellom hund og katt med trappegrind i en døråpning. Katta kommer seg over, men siden det er den som blir jaget, gjør ikke det noe. De dyra kommer ikke til å finne ut av det av seg selv, men dere kan skjerme katten og dens leker. 

Bra løsning 👏👏👏

Skrevet

Jøyemeg. 

Anonymkode: bfea9...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...