Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Kjenner jeg aldri finner et greit svar på dette... Men vet at det foregår kloning av hunder, katter, aper og you name it rundt om i verden, det er big business, men HVORFOR kloner vi ikke mennesker enda? I Norge er jo dette ulovlig, men jeg tenker på resten av verden. Hva kan være grunnen til dette? Anonymkode: 4027f...32a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 at det er umoralsk og feil kanskje? Anonymkode: 61a47...70f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjenner jeg aldri finner et greit svar på dette... Men vet at det foregår kloning av hunder, katter, aper og you name it rundt om i verden, det er big business, men HVORFOR kloner vi ikke mennesker enda? I Norge er jo dette ulovlig, men jeg tenker på resten av verden. Hva kan være grunnen til dette? Anonymkode: 4027f...32a Fordi det er ulovlig alle andre steder også! Anonymkode: fa6c5...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå