Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Kjøper dere gave til de som passer barna deres og isåfall, hva kjøper dere og hva koster gaven? Anonymkode: c600c...67f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 alle gir 60 kr hver Anonymkode: fb0a8...a66
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Pleier å kjøpe ett av de litt finere gavesettene på BodyShop. Sikkert ikke alle ti ansatte som digger det, men det er gitt av takknemlighet, og de får et personlig kort ved siden av, der vi takker dem. De kan alltids regifte hvis de virkelig ikke er fan. Anonymkode: 15a7f...2c7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Pleier å kjøpe ett av de litt finere gavesettene på BodyShop. Sikkert ikke alle ti ansatte som digger det, men det er gitt av takknemlighet, og de får et personlig kort ved siden av, der vi takker dem. De kan alltids regifte hvis de virkelig ikke er fan. Anonymkode: 15a7f...2c7 dum gave, mange er allergiske mot parfyme Anonymkode: fb0a8...a66
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 Her gir vi en liten ting og skriver ett personlig kort. Sønnen sier ofte hva som skl stå på kortet. I år blir det nok en krukke med litt diverse smågodt oppi😊 de ansatte er veldig glade i godis😂 Anonymkode: 5a080...4de
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #6 Skrevet 8. desember 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: dum gave, mange er allergiske mot parfyme Anonymkode: fb0a8...a66 Noen er allergiske, men det er vel ikke mange? Bodyshop har i alle fall gode produkter. Anonymkode: 15a7f...2c7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #7 Skrevet 8. desember 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen er allergiske, men det er vel ikke mange? Bodyshop har i alle fall gode produkter. Anonymkode: 15a7f...2c7 Og så om noen er allergiske, man kan seriøst ikke gå rundt og tenke på sånt hele tiden heller. Anonymkode: aaa20...343
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #8 Skrevet 8. desember 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og så om noen er allergiske, man kan seriøst ikke gå rundt og tenke på sånt hele tiden heller. Anonymkode: aaa20...343 Alt med parfyme bør unngås i slike sammenhenger. Det handler ikke bare om allergi, parfyme er også en stor migrenetrigger. Anonymkode: de326...294
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #9 Skrevet 8. desember 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alt med parfyme bør unngås i slike sammenhenger. Det handler ikke bare om allergi, parfyme er også en stor migrenetrigger. Anonymkode: de326...294 Jada, jeg har selv migrene, men likevel syns jeg ikke det er alle andres ansvar. Smil og vær glad for at man får gave for å gjøre jobben man har valgt selv Anonymkode: aaa20...343
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #10 Skrevet 8. desember 2018 De er ti ansatte til sammen på avdelingen til sønnen vår, så det ville vært vanskelig å finne gaver som passet alle. Noen er kanskje allergiske mot matvarer, andre ikke glade i å lese osv. Grunnen til at vi landet på Bodyshop-gavesett er fordi de ikke går ut på dato med en gang (som f.eks. hjemmelagd julegodteri) og at man kan regifte dem. Det er tross alt tanken som teller! Hvis en av dem faktisk er allergiske mot parfyme så kan de jo bare gi gaven videre. Anonymkode: 15a7f...2c7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #11 Skrevet 8. desember 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Alt med parfyme bør unngås i slike sammenhenger. Det handler ikke bare om allergi, parfyme er også en stor migrenetrigger. Anonymkode: de326...294 Da kan de gi gaven videre eller la være å bruke den. Anonymkode: 32e37...728
Gjest Marihønne Skrevet 8. desember 2018 #12 Skrevet 8. desember 2018 Her er det vanlig at foreldre går sammen og gir en liten rose til hver ansatt, med takkekort
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #13 Skrevet 8. desember 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen er allergiske, men det er vel ikke mange? Bodyshop har i alle fall gode produkter. Anonymkode: 15a7f...2c7 Jo, ganske mange. Jeg vet at de har det, jeg liker bodyshop, men kan ikke bruke det pga parfyme dessverre. Jeg mente ikke å være frekk, mente vel heller at den ikke var så lur. Anonymkode: fb0a8...a66
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #14 Skrevet 8. desember 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Pleier å kjøpe ett av de litt finere gavesettene på BodyShop. Sikkert ikke alle ti ansatte som digger det, men det er gitt av takknemlighet, og de får et personlig kort ved siden av, der vi takker dem. De kan alltids regifte hvis de virkelig ikke er fan. Anonymkode: 15a7f...2c7 Så utrolig fin gave! Det er jeg sikker på at de ansatte setter veldig stor pris på. Men blir det ikke dyrt? Jeg er selv barnehagelærer og jeg har alltid satt utrolig stor pris på alle tingene folk har gitt opp igjennom. Det har vært mye forskjellig, men felles er jo at det kommer fra noen som ønsker å gi deg en oppmerksomhet fordi du tar vare på barnet dems. Liker å tro at de som gir synes vi gjør en god jobb. Jeg har gitt litt forskjellig opp igjennom årene til barnehagen til mine barn. Stort sett er det noe spiselig som sjokolade eller en god te. Med julekort til😊🌟🤶🏻 Anonymkode: ee56f...d3e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #15 Skrevet 8. desember 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, ganske mange. Jeg vet at de har det, jeg liker bodyshop, men kan ikke bruke det pga parfyme dessverre. Jeg mente ikke å være frekk, mente vel heller at den ikke var så lur. Anonymkode: fb0a8...a66 Men man kan jo bomme uansett hva man kjøper. Kjøper man sjokolade, så er det kanskje noen av forskjellige grunner som ikke kan spise det. Gir man ullvotter, så er det kanskje noen som ikke tåler det. Gir man en god kaffe eller te, så er det kanskje noen som ikke drikker det. Sånn kan man fortsette i det uendelige Anonymkode: 32e37...728
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2018 #16 Skrevet 8. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så utrolig fin gave! Det er jeg sikker på at de ansatte setter veldig stor pris på. Men blir det ikke dyrt? Anonymkode: ee56f...d3e De to forrige julene gikk han på liten avdeling, med kun tre ansatte, så da ble det ikke dyrt. I år blir det litt dyrt, men det er tross alt snakk om ansatte som tar vare på sønnen vår og gir han super omsorg 40 timer i uken. (Fikk litt sjokk nå når jeg innså at det faktisk er snakk om 40 timer i uken ... Det var mer enn jeg tenkte. 8–16 hver dag, eller ofte 15 på fredagene da ...) Anonymkode: 15a7f...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå