Gå til innhold

Idol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som dommerne har bestemt seg for å gjøre hva som helst for at Carlise skal vinne. Han er søt han, altså, men han feiler gang på gang, og de har alltid en ny unnskyldning på lur for ham. Det er helt merkelig å se. Kristian synger fjellstøtt gang på gang, men de har alltid noe å plukke på. Håper på Øystein og Kristian i finalen, og gleder meg til å høre Øystein synge Halo. 

Anonymkode: cfcaa...bbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykt enig.,begynner å bli for dumt og flaut å se på. Litt korrupt nesten. Men hvorfor? Sist fredag sang han så stygt at vi måtte skru ned tven og ungene gikk på rommene fordi det ble kleint. Og nå da. Den sangen til justin T er en av mine absolutte favoritter, og dette var IKKE fint. Sangen ble ødelagt.Øystein har jo en unik stemme som folk sjelden har hørt makan til. Sykt flink. Og han Kristian synger alltid fint og feilfritt. Nei visst ikke han Carlisle ryker i dag så tviler jeg på hele idol konseptet altså 

Skrevet

Wow! Imponert av Øystein!

Skrevet

Ja nå fikk jo øystein masse skryt. Men hva de skryter av han Carl etter det er jammen ikke godt å forstå. 😤

Anonymkode: f0052...4ca

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja nå fikk jo øystein masse skryt. Men hva de skryter av han Carl etter det er jammen ikke godt å forstå. 😤

Stemmer.. Øystein fortjener jo skryt hver gang.. Håper han og Kristian havner i finalen 😍

Skrevet

Og nå.. WOW Kristian også er sykt flink. De er i en klasse godt over Carl !!!

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og nå.. WOW Kristian også er sykt flink. De er i en klasse godt over Carl !!!

Er så enig! Allikevel er dommerne mildt sagt lunkne. Heldigvis er det ikke de som bestemmer, men de påvirker sikkert med det de sier. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er så enig! Allikevel er dommerne mildt sagt lunkne. Heldigvis er det ikke de som bestemmer, men de påvirker sikkert med det de sier. 

Ja det er det jeg er redd.. at folk hjemme skal sluke det pisset de kommer med.. 

Skrevet

Stem på Kristian og Øistein ! Syns Carlisle er god , men bør havne på 3.plass. 

Skjønner ikke hvorfor de er i mot Kristian. Syns han sang RÅBRA på den siste sangen. 

Anonymkode: 329f9...fa0

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stem på Kristian og Øistein ! Syns Carlisle er god , men bør havne på 3.plass. 

Skjønner ikke hvorfor de er i mot Kristian. Syns han sang RÅBRA på den siste sangen. 

Jeg synes nesten kritikken Kristian får er på grensen til mobbing. Uansett hvor bra han gjør det er det tydelig at dommerne ønsker ham ut. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes nesten kritikken Kristian får er på grensen til mobbing. Uansett hvor bra han gjør det er det tydelig at dommerne ønsker ham ut. 

Enig ! Jeg stemmer for harde livet i kveld haha. Syns han synger veldig bra. Kunne vunnet, men Øistein er jo one of a kind. 

Syns Kristian får unødvendig kritikk, dommerene finner på. Carlisle er ikke såååååå bra som de skal ha det til. 

Skrevet

Ja jeg synes ikke egentlig at carl er dårlig. Men det blir bare så feil å aldri gi Kristian den skryten han fortjener og samtidig nærmest dikte opp unnskyldninger for carl og grave fram skryt etter selv de dårligste framføringer. Han røk jo egentlig ut og. Er frustrerende. Kristian er fenomenal og Øystein er unik

Skrevet

JAAAAAAA. Det finnes rettferdighet🙏🙏

Skrevet
18 minutter siden, Stinepetrine skrev:

JAAAAAAA. Det finnes rettferdighet🙏🙏

Så bra! Jeg leste kommentarene inne på Idols Facebook-side, og det er mange som reagerer på dommerne. Blir en bra finale!

Skrevet

Jøss, har ikke sett en eneste episode jeg, men måtte inn på facebook-siden nå bare for gøy og det er helt ektremt hva slags tilbakemeldinger de får. Nærmest 100% sier jo det samme, at det er en skam at dommerne er så partiske....

Får tro TV2 tar det til seg, og at det ikke blir sånn neste gang.

Anonymkode: 6f6aa...c61

Skrevet

Var så utrolig glad at det er Øystein og Kristian i finale, har heiet på de siden dag 1 da de forsatt var 11, de og Casper og Camilla, så jeg er veldig fornøyd :) .

synes også dommerene skryter/skrytt altfor mye av Carlisle, så god var han ikke

Anonymkode: 7b22b...f05

Skrevet

så det er det akkurat det samme for meg hvem som vinner, for øystein og kristian er like verdige vinnere begge 2 ❤️

Anonymkode: 7b22b...f05

Skrevet

Utrolig dårlig og lite profesjonelt gjort. Ja, det er på grensen til mobbing av Kristian, i alle fall "krenking" som jo er så populært nå...  Jeg synes at Carlisle er flink, men langtfra så fantastisk som dommerne påstår at han er. Øystein er veldig flink og har en særegen og flott stemme, og han kan sikkert bli vanvittig god en gang i framtiden når han virkelig får trening og utviklet stemmen sin. Men for å være ærlig, så kan jeg ikke helt se for meg å sitte å høre på ham en hel konsert. Det der i mot, kan jeg med Kristian. 

En annen ting er dette som de stadig snakker om om hvor viktig det er å vinne og hvor stor fordel det er. Latterlig. Alle vet jo at plasseringen i Idol har lite eller ingenting med hvordan artistframtiden kommer til å bli. Det kan jo til og med se ut som om det ikke er noen fordel i det hele tatt å vinne. Men om det er at man vinner som gjør det eller det at det rett og slett er feil person som vinner, kan man jo lure på. Jeg tror at det er like mye at de som stemmer, ikke er de samme som kjøper "plater" og går på konserter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...