Gå til innhold

Kjærlighetssorg men gift


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dette er dumt, men har det siste året blitt betatt av en mann som også er gift. Jeg vil ikke at det skal skje noe, men vil at han skal like meg og. Savner vel egentlig den spenninga mer enn at jeg vil være utro, for det vil jeg ikke. Nå har jeg tenkt at jeg må slutte med dette og kun se på han som en venn. Men er lei meg! Jeg er snart 40 og innser at jeg kanskje er inne i en liten krise, for tenker at denne fasen av livet er over. Å bli betatt, forelsket og at det skjer noe. Akkurat det er så spennende. Jeg har vel egentlig ikke noe spørsmål, må bare få lettet litt på det, for dette er ikke noe jeg kan dele med noen. 

Anonymkode: 8e8ed...746

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du meg? Jeg har det på akkurat samme måte. 💔

Anonymkode: d7e3f...f31

Skrevet

Egentlig godt å høre at man er fler. I mine dumme øyeblikk tenker jeg, man lever bare en gang! Hvorfor ikke flørte igjen, bare for gøy! Vet at det ikke vil føre noe godt med seg, men ... sukk... 

Anonymkode: 8e8ed...746

Skrevet

Jeg hadde det slik i flere år, og følelsen kan streife meg enda.. men nå kan det gå dager mellom hver gang jeg tenker aktivt på ham..

Jeg kuttet all kontakt, og slettet han fra sosiale medier.

Den endelige closuren fikk jeg når jeg i et svakt øyeblikk la ham til på Snapchat igjen. Han så aldri på storyen min, og svarte ikke på «hei» meldingen min.. så da fikk jeg bevis for at han har glemt meg, og jeg kunne begrave dagdrømmen om at han satt der ute et sted og tenkte på meg.. 

 

Anonymkode: 05b60...44b

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Egentlig godt å høre at man er fler. I mine dumme øyeblikk tenker jeg, man lever bare en gang! Hvorfor ikke flørte igjen, bare for gøy! Vet at det ikke vil føre noe godt med seg, men ... sukk... 

Anonymkode: 8e8ed...746

Å, det er så godt å kjenne at sommerfuglene flyr og at blodet bruser! Etter mer enn 12 år med samme mann, må det da være lov å kjenne på disse følelsene igjen. Jeg kommer nok aldri til å handle på dem, jeg bare nyter oppmerksomheten fra en nydelig mann (som forresten også er gift.)

Anonymkode: d7e3f...f31

Skrevet

Ja, har 16 år med samme mann og ønsker å kjenne på det igjen, merker jeg. Men denne mannen er nok ikke like interessert i meg, tror jeg. Så derav kjærlighetssorg.. 

Anonymkode: 8e8ed...746

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, har 16 år med samme mann og ønsker å kjenne på det igjen, merker jeg. Men denne mannen er nok ikke like interessert i meg, tror jeg. Så derav kjærlighetssorg.. 

Anonymkode: 8e8ed...746

Æsj. 

Jeg trodde "min" var litt småkeen på meg for noen uker siden. Nå er jeg litt mer i tvil...

Anonymkode: d7e3f...f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...