Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Hjalp det? Jeg er veldig i tenkeboksen på det nå. Anonymkode: 5f7ae...8f6
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Jeg vil jeg og. Har 75H nå, og sliter. Hva har du? Anonymkode: 9c1ad...362
Bøø Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Bare 70 F de krympet to cup størrelser etter amming, men har siste året fått mer og mer skulder plager og er så mange som sier det hjelper med bryst reduksjon. Men er litt sånnn hva hvis detikke er der problemet ligger. Jeg får lett arr og syns snittet ser så stort ut på bilder.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 Ja, jeg tok brystreduksjon i 2006 pga tunge store bryster som gjorde det problematisk med fysisk aktivitet - måtte trene håndball med to treningsbh-er og stram singlet under t-skjorta. Hadde str 85G i bh. Har ikke hatt noe rygg eller skulderplager i etterkant og angrer intet. Operasjonen gjort når jeg var single og barnløs, og selv om jeg ikke kunne amme barna mine ville jeg gjort akkurat det samme om igjen. Anonymkode: 06d84...83d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå