Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Er det vanlig? Anonymkode: 21858...c81
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Nei, det gjør jeg ikke. De er en del av immunforsvaret. Anonymkode: 3060f...e86
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Nei. Men jeg har veldig lite hår på kroppen generelt, og nesehårene mine er ikke synlige. Mannen fjerner noen av sine. Hvis de får vokse fritt så kommer de ut av neseborene😉 Anonymkode: 7d355...f7b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 Jepp! Men ikke alt, klipper de, og napper de helt ytterste. Er velsignet med mørke vipper og bryn, og masse hår på hodet, men det bærer jo også med seg litt ufrivillig hårvekst her og der! 😅 Hvis ikke jeg stusser får jeg hår som stikker ut av nesa og det kiler i det når jeg puster, så orker ikke ha det der Anonymkode: 1b83d...ba2
Hjertefru Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 Nei, men skal vurdere det den dagen hårene stikker ut av neseborene. Heldigvis har jeg ikke hatt det problemet enda, krysser fingre for at det varer 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå