Gå til innhold

Fjerner du nesehårene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig?

Anonymkode: 21858...c81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. De er en del av immunforsvaret.

Anonymkode: 3060f...e86

Skrevet

Nei. Men jeg har veldig lite hår på kroppen generelt, og nesehårene mine er ikke synlige. Mannen fjerner noen av sine. Hvis de får vokse fritt så kommer de ut av neseborene😉

Anonymkode: 7d355...f7b

Skrevet

Jepp! Men ikke alt, klipper de, og napper de helt ytterste. Er velsignet med mørke vipper og bryn, og masse hår på hodet, men det bærer jo også med seg litt ufrivillig hårvekst her og der! 😅

Hvis ikke jeg stusser får jeg hår som stikker ut av nesa og det kiler i det når jeg puster, så orker ikke ha det der ;)

Anonymkode: 1b83d...ba2

Skrevet

Nei, men skal vurdere det den dagen hårene stikker ut av neseborene. Heldigvis har jeg ikke hatt det problemet enda, krysser fingre for at det varer 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...