Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 3 dager til mens og tok denne testen. Hva tror dere? Syns jeg ser nok en skyggestrek. Stoler ikke på babyplan testene. Anonymkode: 1383d...44a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Ser bare en strek der. Anonymkode: 32dde...0f4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 Jeg ser en svak strek, men ville ventet en dag eller to før jeg hadde tatt en test til så får du svaret der 😊 Anonymkode: e9ca0...4da
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 Vent en uke til og hvis du ikke har fått mensen da, kan du ta en test å få et ordentlig resultat du kan stole på. Anonymkode: 35b0d...b53
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #6 Skrevet 7. desember 2018 Ser en svak strek, ja 🙂 Anonymkode: 17fb8...dbf
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #7 Skrevet 7. desember 2018 Hvorfor ta tester så tidlig? Må vel være bedre å vente til forventet mens evt ikke kommer og ta en test da? Så slipper man alle disse tydegreiene, og ikke minst sparer man en masse penger Jeg hadde tolket den som negativ, men jeg har ikke tatt tester før etter forventet mens og da har de vært veldig tydelige når det har vært baby i magen. Anonymkode: ff49d...b93
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #8 Skrevet 7. desember 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor ta tester så tidlig? Må vel være bedre å vente til forventet mens evt ikke kommer og ta en test da? Så slipper man alle disse tydegreiene, og ikke minst sparer man en masse penger Jeg hadde tolket den som negativ, men jeg har ikke tatt tester før etter forventet mens og da har de vært veldig tydelige når det har vært baby i magen. Anonymkode: ff49d...b93 Ja det er et spørsmål du kan sitte og lure på og bruker ikke masse penger på èn og èn test, når man kjøper det i pakker på nett med 10stk for prisen av èn i butikk! Anonymkode: 1383d...44a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #9 Skrevet 7. desember 2018 Ser en svak antydning til en strek. Vil kalle den et lite håp. Vent et par dager og ta en ny test du. Masse lykke til videre Anonymkode: 43537...b17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå