Gå til innhold

Tydehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager til mens og tok denne testen. Hva tror dere? Syns jeg ser nok en skyggestrek. Stoler ikke på babyplan testene.

48E5F61E-6DA3-441E-93B2-4188DDEE0CE8.jpeg

Anonymkode: 1383d...44a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser bare en strek der. 

Anonymkode: 32dde...0f4

Skrevet

Jeg ser en svak strek, men ville ventet en dag eller to før jeg hadde tatt en test til så får du svaret der 😊

Anonymkode: e9ca0...4da

Skrevet

Vent en uke til og hvis du ikke har fått mensen da, kan du ta en test å få et ordentlig resultat du kan stole på. 

Anonymkode: 35b0d...b53

Skrevet

Ser en svak strek, ja 🙂 

Anonymkode: 17fb8...dbf

Skrevet

Hvorfor ta tester så tidlig? Må vel være bedre å vente til forventet mens evt ikke kommer og ta en test da?

Så slipper man alle disse tydegreiene, og ikke minst sparer man en masse penger ;)

Jeg hadde tolket den som negativ, men jeg har ikke tatt tester før etter forventet mens og da har de vært veldig tydelige når det har vært baby i magen.

Anonymkode: ff49d...b93

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ta tester så tidlig? Må vel være bedre å vente til forventet mens evt ikke kommer og ta en test da?

Så slipper man alle disse tydegreiene, og ikke minst sparer man en masse penger ;)

Jeg hadde tolket den som negativ, men jeg har ikke tatt tester før etter forventet mens og da har de vært veldig tydelige når det har vært baby i magen.

Anonymkode: ff49d...b93

Ja det er et spørsmål du kan sitte og lure på :) og bruker ikke masse penger på èn og èn test, når man kjøper det i pakker på nett med 10stk for prisen av èn i butikk! 

Anonymkode: 1383d...44a

Skrevet

Ser en svak antydning til en strek.
Vil kalle den et lite håp.

Vent et par dager og ta en ny test du.
Masse lykke til videre

Anonymkode: 43537...b17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...