Gå til innhold

Tidlig å bake?🙈


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det tidlig å bake pepperkaker til jul idag?blir kjøpt deig da...kan de ligge lenge i boks?

Anonymkode: c3183...e18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De holder seg i boks. Du kan sikkert spise de til påske også. 

Anonymkode: 88e88...91f

Skrevet

Vet om flere som har bakt i noen uker alt jeg.. tipper de holder seg 😉

Anonymkode: cd9eb...773

Skrevet

Problemet hos oss er at tidligbakte pepperkaker blir spist opp, av meg😂😂

Skrevet

Vi bakte pepperkaker i går... og det var det siste av de syv slagene. 😛

Anonymkode: ea54a...ded

Skrevet

Fant akkurat frem kakeboksene , tenkte å bake pepperkaker i kveld. Og jammen var det pepperkaker fra i fjor i den ene. Like gode i følge barna. (Men har gitt fuglene dem .) Så det går nok å bake nå ja.

Anonymkode: 9804b...7f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...