Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Er det tidlig å bake pepperkaker til jul idag?blir kjøpt deig da...kan de ligge lenge i boks? Anonymkode: c3183...e18
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 De holder seg i boks. Du kan sikkert spise de til påske også. Anonymkode: 88e88...91f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Vet om flere som har bakt i noen uker alt jeg.. tipper de holder seg 😉 Anonymkode: cd9eb...773
Nyttårs barn Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 Problemet hos oss er at tidligbakte pepperkaker blir spist opp, av meg😂😂
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 Vi bakte pepperkaker i går... og det var det siste av de syv slagene. 😛 Anonymkode: ea54a...ded
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2018 #6 Skrevet 7. desember 2018 Fant akkurat frem kakeboksene , tenkte å bake pepperkaker i kveld. Og jammen var det pepperkaker fra i fjor i den ene. Like gode i følge barna. (Men har gitt fuglene dem .) Så det går nok å bake nå ja. Anonymkode: 9804b...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå