Gå til innhold

Du som har både jente og gutt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når de leker, hører du ofte deg selv i det de sier? Og hvilket kjønn hører du oftest deg selv i?

Anonymkode: cdd1f...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en datter som skremmer meg gang på gang med å være en tro kopi av meg selv. Og en sønn som er faren opp av dage. Utseendemessig er det omvendt, sønnen er lik meg og datter på sin far.

Anonymkode: 20866...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fire barn, to gutter og to jenter.

Her er to av barna veldig like meg og to veldig like mannen, da snakker jeg om personlighet og væremåte. De to som ligner meg er nr en og nr tre i søskenflokken, en gutt og en jente. De to som er like mannen er nr to og nr fire, også en gutt og en jente.

 

Anonymkode: 387a5...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fem barn. To (en gutt og en jente) ligner meg, to gutter ligner min mann og den siste ligner ikke spesielt på noen av oss   

Anonymkode: d52cc...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to gutter og en jente. Ene gutten og jenta er blåkopier av meg. Andre gutten er mer lik mannen. 

Anonymkode: 904c6...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten er lik meg, jenta er lik faren (personlighet). Utseendemessig er jenta lik meg og gutten lik faren.

Anonymkode: 4c4ff...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi har omtrent helt lik stemme som meg, og utrykker seg veldig likt, så ja. I tillegg er hun en naturlig autoritet og er samme typen i vennegjengen som jeg selv var som barn.

Sønnen min har arvet fra meg: et hissig temperament (men går fort over), ekstremt dårlig taper og tar seg nær av akkurat de samme tingene som jeg gjorde som barn (og har tendenser til enda🙈

Så jeg kjenner meg igjen i begge😉 Av utseende er jenta veldig lik meg, mens gutten er mer lik faren. 

Anonymkode: ec3f3...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gutt og jente.

De har begge arvet mye personlighet fra meg - men forskjellige trekk. Gutten har min stahet og egenhet og min måte å komme frem til løsninger på. Jenta har min glede ved bøker, min snakketrang og leker fantasileker på samme måte jeg gjorde. 

Anonymkode: 0348c...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...