Gå til innhold

iPhone og Bluetooth


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde mobilen koblet til bluetoothen i bilen, så begynte babeyn bak i å gråte, fikk ikke stoppet så jeg ga han mobilen (med tastelås) han liker lyset og utforsker den. 

Når jeg nå skal ringe så er høyttaler ikonet borte. Og ingen hører meg, jeg hører dem. Når jeg skrur på musikk så funker det. Men ikke når jeg skal ringe.... 

har skrudd av Bluetooth og gått gjennom alle innstillingene jeg kan. Omstartet den x antall ganger men går jo ikke. Er en iPhone 7

Hjelp 🙌🏻

Anonymkode: 8957e...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Takk for linken, prøvde alt som sto der men ingenting fungerer. 

Høyttaler ikonet er helt borte når jeg ringer, ingen hører meg eller jeg dem. I bilen derimot så funker lyden. Spiller jeg inn en video så er det ikke noe lyd. 

Sikkert sikla i mikrofonen, men face samtale funker heller ikke :( 

Så ender opp med å ringe forsikringa.

Anonymkode: 8957e...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for linken, prøvde alt som sto der men ingenting fungerer. 

Høyttaler ikonet er helt borte når jeg ringer, ingen hører meg eller jeg dem. I bilen derimot så funker lyden. Spiller jeg inn en video så er det ikke noe lyd. 

Sikkert sikla i mikrofonen, men face samtale funker heller ikke :( 

Så ender opp med å ringe forsikringa.

Anonymkode: 8957e...9e0

Skal du ringe forsikringen etter å ha gitt iPhonen til en baby?

Anonymkode: 59041...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd meg en gang. Gav ikke telefonen til noen baby altså. Slo bare telefonen av og på igjen, så var problemet løst. Hvis ikke kan du tilbakestille telefonen til et tidspunkt før baby fikk låne den. 

Anonymkode: 0dba8...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal du ringe forsikringen etter å ha gitt iPhonen til en baby?

Anonymkode: 59041...7e1

Vi som har barn har som oftest forsikringer vi betaler til. I tilfelle noe skjer, hva som helst.

Dessuten så har den telefonen vært helt på jordet siden jeg fikk den. Fått lånetelefon fra  forsikringa men den er like ille om ikke værre. 

Anonymkode: 8957e...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det har skjedd meg en gang. Gav ikke telefonen til noen baby altså. Slo bare telefonen av og på igjen, så var problemet løst. Hvis ikke kan du tilbakestille telefonen til et tidspunkt før baby fikk låne den. 

Anonymkode: 0dba8...3c8

Har gjort det så mange ganger, kan tilbakestille den ja, men den har aldri reagert sånn men klikket på andre måter. 

Anonymkode: 8957e...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...