Anonym bruker Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Er begynt på brett to. Fikk mensen for 2 uker siden fre 23.11. Etter det har det vært små blødninger så heg må ha noe på. Normalt? Skikkelig pyton. Anonymkode: dee7c...9a7
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2018 #2 Skrevet 6. desember 2018 Ganske normalt ja. I følge legen min har ca 70% blødningsforstyrrelser første par månedene, også har ca 10-12% blødningsforstyrrelser etter et år, så et sted på veien der venner de aller fleste seg til pillene. Han mente det var verdt det å vente å se, for de aller fleste vil det jo gå seg til. Jeg hadde fremdeles blødningsforstyrrelser etter et år, så jeg gav opp... Anonymkode: 9162b...71c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2018 #3 Skrevet 6. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ganske normalt ja. I følge legen min har ca 70% blødningsforstyrrelser første par månedene, også har ca 10-12% blødningsforstyrrelser etter et år, så et sted på veien der venner de aller fleste seg til pillene. Han mente det var verdt det å vente å se, for de aller fleste vil det jo gå seg til. Jeg hadde fremdeles blødningsforstyrrelser etter et år, så jeg gav opp... Anonymkode: 9162b...71c Takk for svar. Det var ikke så kjekt å høre. Håper det går fort over da. Ikke lyst å gå med noe hele tiden. Anonymkode: dee7c...9a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå