Gå til innhold

Noen som har Dyson støvsuger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tre.

En vanlig med ledning. En ledningløs og en litt mindre ledningløs i campingvogna.

Verdens beste støvsugere. Suger godt og kommer tettere inntil i kriker og kroker enn andre støvsugere. Den med ledning bruker jeg knapt da batteriet på den andre er så godt.

Anonymkode: 70dd9...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Dyson Big Ball animal pga hunder og katter.

Syns den er helt fantastisk. Enkel å tømme, men husk å tøm hver gang du bruker den, da slipper du sur lukt som ofte oppstår.Den er jo laget i plastikk, og er lettere i stanga og slangen, derfor blir det jo litt mer slark i stanga der delene er festet sammen. Jeg er veldig forsiktig med den. Har kjøpt den fra dyson.no og kjøpte også et adapter, slik at jeg kan kjøpe tilleggsutstyr som er til andre modeller og bruke de. 

Hvis du kjøper fra dyson.no så vær oppmerksom at de sender fra Tyskland, og det er ups som leverer på døren, og de kjører kun ut på dagtid og ringer heller ikke før de kommer.. (jeg satt lapp på døren, og pakka ble lagt på matten, etter tips fra kundesenteret til ups.)

Anonymkode: 12287...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om du skal ha håndholdt, men vi skulle til å kjøpe en dyson før vi så denne 

PHILIPS FC6823/01 25V LITHIUM STICK VAC

Og den gamle støvsugeren er lagt ned i boden. For denne er helt suveren for oss. 

Vi har parket og bare to tepper i hele huset. Også fungerer den utmerket på hundhår. 

Anonymkode: 72380...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...